ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

اپل به غول بازی در جهان تبدیل می‌شود؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل قصد دارد به منظور توسعه سرویس اختصاصی بازی اپل آرکید بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار هزینه و سرمایه‌گذاری کند.

به گزارش آرمان اقتصادی، چندی پیش گزارش‌های متعددی از سوی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می‌داد اپل قصد دارد وارد صنعت بازی و همچنین استریم آنلاین محتوا شود و بدین ترتیب با غول‌های بزرگی همچون پلی استیشن سونی، ایکس باکس مایکروسافت و نینتندو سوئیچ و از آن طرف شرکت نتفلیکس به‌عنوان بزرگترین شرکت استریم آنلاین محتوا به رقابت بپردازد.

حالا فایننشال تایمز به نقل از منابع موثق خبری اعلام کرده است که اپل به منظور توسعه و تکمیل سرویس بازی اختصاصی خود که اپل آرکید نامیده می‌شود، قصد دارد بالغ بر نیم میلیارد دلار هزینه و سرمایه گذاری کند تا بتواند به خوبی از پس رقبای قدرتمند و محبوب خود در جهان بربیاید.

همچنین بخوانید

گفته می‌شود در صورت راه‌اندازی سرویس بازی اپل آرکید، بالغ بر ۱۰۰ بازی متنوع به کاربران و علاقمندان به بازی و گیمینگ و دیجیتال و مبتنی بر واقعیت مجازی و افزوده در ابتدا از سوی اپل ارائه می‌شود.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند با اینکه احتمال تبدیل شدن اپل به غول بازی‌های رایانه‌ای و مجازی در جهان تاکنون کم بوده اما به نظر می‌رسد با تصمیم برای سرمایه گذاری عظیم در این صنعت، در سال‌های آتی جایگاه نسبتاً پایدار و مستحکم رقبای قدرتمندش را متزلزل کرده و به بزرگترین غول تکنولوژی ارائه و توسعه دهنده بازی در جهان تبدیل شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا