بانکبانک و بیمه

بازدید مدیرعامل بانک ملت از مناطق سیل زده استان لرستان

مدیرعامل بانک ملت در راس هیاتی از مدیران ارشد این بانک، به مناطق سیل زده استان لرستان سفر کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های بانک در کمک به مردم آسیب دیده از سیل قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این سفر که همزمان با ارسال ۷ کامیون کمک های غیرنقدی این بانک شامل زیرانداز، پتو، بالشت، مواد غذایی و اقلام بهداشتی به مناطق سیل زده استان لرستان صورت گرفت، دستورات لازم را برای تامین نیازهای سیل زدگان صادر کرد.
بر اساس این گزارش، بانک ملت در ابتدای وقوع سیل در استان لرستان نیز سه کامیون کمک های غیرنقدی به این استان ارسال کرده بود.
وی پس از حضور در پلدختر و بازدید از محله ها و منازل آسیب دیده از سیل، در  جلسه ای با مهندس خادمی استاندار لرستان، از نزدیک از فعالیت های صورت گرفته پس از سیل مطلع شد و گزارشی از اقدامات و فعالیت های بانک ملت در این زمینه ارائه داد.
دکتر بیگدلی در این نشست اعلام کرد که بانک ملت در کنار تمام کمک های غیرنقدی خود که تاکنون ۱۰ کامیون آن به استان لرستان رسیده است، باز هم آمادگی دارد تا در حد توان خود در خدمت مردم عزیز آسیب دیده از سیل باشد.
وی با اشاره به مصوبه هیات مدیره بانک ملت در امهال بدهی مشتریان درمناطق سیل زده، اعلام کرد که این امهال بدون دریافت هیچ گونه جریمه ای صورت خواهد گرفت و شعب نیز نهایت همکاری را با سیل زدگان در این زمینه خواهند داشت.
مهندس خادمی استاندار لرستان نیز با ابراز خرسندی از این  اقدام بانک ملت، از کمک ها و حمایت های این بانک از مردم سیل زده استان قدردانی کرد.
در پایان این جلسه مقرر شد تا نیازهای مردم سیل زده استان لرستان از طریق استانداری به بانک ملت اعلام شود تا این بانک در حد توان خود، نسبت به تداوم کمک رسانی و خدمات دهی به آنان اقدام کند.
دکتر بیگدلى همچنین در این سفر از شعبه پلدختر بازدید و با کارکنان این شعبه در نشستی صمیمانه دیدار و گفت و گو کرد.
بر اساس این گزارش، شعبه پلدختر بانک ملت در استان لرستان در جریان سیل اخیر دچار آبگرفتگى شده بود که با تلاش کارکنان آن، به طور کامل آماده سازى شده و در حال ارایه خدمت به مردم این شهر است.
مدیرعامل بانک ملت در سفر به استان لرستان، همچنین با عزیمت به شهر نورآباد از محل های آسیب دیده از سیل در این شهر دیدن کرد و با چند خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) که پس از ترک منازل خود در چادر اسکان داده شده بودند نیز به گفت و گو نشست.
بازدید صبحگاهی از بانک ملت شعبه نورآباد که جزو دیگر مناطق آسیب دیده از سیل در استان لرستان است نیز بخش دیگری از سفر مدیرعامل بانک ملت و هیات همراه به استان بود.
دکتر بیگدلی در این بازدید، با قدردانی از کارکنان این شعبه بابت کمک رسانی و خدمات دهی بهینه به مردم سیل زده شهرستان، از آنان خواست تا در زمینه امهال شش ماه تسهیلات دریافتی سیل زدگان، نهایت همکاری و مساعدت را با آنان داشته باشند.
این گزارش می افزاید، حسن روستا رییس هیات مدیره، محمود اخلاقی معاون مدیرعامل، امیررضاشیخ مدیر امور حراست، محسن مقدسی مدیر امور سرمایه انسانی، علی اکبر صابریان مدیرکل روابط عمومی و علیرضا رحیمی پور مدیرشعب لرستان، مدیرعامل بانک ملت را در این سفر همراهی کردند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا