انرژی

همکاری اتحادیه اروپا و ایران در حوزه مدیریت منابع آب

پیرو توافق‌های سال گذشته وزارت نیرو با بخش آب اتحادیه اروپا به منظور همکاری در حوزه مدیریت منابع آب ایران، جلسه‌ای برای بررسی راه‌کارهای همکاری دو طرف و نحوه تخصیص کمک‌های اتحادیه اروپا به پروژه‌های حوزه آب ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل با بیان این مطلب و با اشاره به نشست امروز هیأتی از بخش آب اتحادیه اروپا با مسئولان حوزه آب و بین‌الملل وزارت نیرو، گفت: این جلسه برای بررسی راه‌کارهای همکاری دو طرف و نحوه تخصیص کمک‌های اتحادیه اروپا به پروژه‌های حوزه آب ایران برگزار شد.

فرهاد یزدان‌دوست، با اشاره به نشست امروز اعضای بخش آب اتحادیه اروپا با مسئولان حوزه آب و بین‌الملل وزارت نیرو، گفت: پیرو توافق‌های سال گذشته وزارت نیرو با بخش آب این اتحادیه به منظور همکاری در حوزه مدیریت منابع آب کشورمان، این جلسه برای بررسی راه‌کارهای همکاری دو طرف و نحوه تخصیص کمک‌های اتحادیه اروپا به پروژه‌های حوزه آب ایران برگزار شد.

همچنین بخوانید

بنا بر اعلام وزارت نیرو، وی افزود: در این جلسه پس از اطلاع هیأت اروپایی از اولویت‌ها و چالش‌های آبی ایران توافق شد تا هیأت کارشناسی اتحادیه اروپا ظرف دو ماه آینده ضمن سفر به ایران مذاکرات دقیق‌تری را با کارشناسان ایرانی حوزه آب برای عملیاتی کردن توافقات انجام شده در دستور کار قرار دهند.
مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل تاکید کرد: تمرکز وزارت نیرو بررسی و حل چالش‌های بخش آب و انرژی همسان با پیشرفت‌های جهانی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا