صنعت، معدن، تجارت

محصولات سلولزی با مشکل تولید مواجه نیست

 

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران گفت: تمامی محصولات سلولزی اعم از پوشک بچه، نوار بهداشتی و انواع دستمال کاغذی به وفور در کشور تولید، توزیع و عرضه می شود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  عباس فصیح خوشگرد در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: برخی از مواد اولیه اصلی تولید پوشک بچه و تیشو ناگزیر از خارج وارد کشور می شود.

همچنین بخوانید

وی همچنین اظهارداشت: سال گذشته شرایطی که برای نرخ ارز پیشامد موجب ایجاد التهاباتی در بازارانواع کالاها به خصوص پوشک بچه شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران گفت: تولید پوشک بچه از گذشته تا به امروز طی یک روند مشخصی در کشور با توجه به نیاز بازار همواره تولید و توزیع و در عین حال با هیچ مشکلی مواجه نبوده است.

وی در ادامه افزود: این کالا نیز طی سال گذشته پس از ایجاد التهاب در بازار متاثر از نوسانات نرخ ارز و همینطور احساس نگرانی در بین مردم با تقاضای بیش از اندازه مواجه وبه تبع با کمبود در مراکز عرضه رو به رو شد.

فصیح خوشگرد یادآورشد: واقع مطلب اینکه در همان برهه به صراحت اعلام شد که صنعت سلولزی کشور قابلیت تولید و توزیع انواع محصولات سلولزی اعم از پوشک بچه، نوار بهداشتی و دستمال کاغذی را دارد و هیچ مشکلی در این زمینه نیست.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا