ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

قیمت موبایل در ماه رمضان چگونه خواهد بود؟

رئیس انجمن فروشندگان سیم کارت و گوشی گفت اگر در ماه رمضان نرخ ارز کاهش پیدا کند، قیمت موبایل نیز روند نزولی خواهد داشت. وی افزود البته ممکن است با عدم مدیریت بانک مرکزی و افزایش نرخ ارز، قیمت تلفن همراه نیز رشد داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، افشار فروتن لاریجانی، رئیس انجمن فروشندگان سیم کارت و گوشی در خصوص قیمت احتمالی گوشی های موبایل در ماه رمضان عنوان کرد بدون شک میزان نرخ ارز و آسان‌تر شدن واردات موبایل می‌تواند بر روی قیمت تلفن همراه تاثیر مستقیمی داشته باشد. اگر به آمار توجه کنیم، در سال‌های گذشته قیمت تلفن همراه در ماه رمضان روند نزولی داشته است، اما در سال جدید با شرایط ارزی متفاوتی روبه‌رو هستیم. وی تاکید کرد مسئولان برای کاهش قیمت تلفن همراه رایزنی‌های را انجام داده‌اند که در این زمینه مقرر شده است درهم به جای دلار در واردات تلفن همراه استفاده شود که با عملیاتی شدن آن شاهد کاهش قیمت گوشی موبایل خواهیم بود.

قیمت موبایل در ماه رمضان

افشار فروتن لاریجانی در ادامه افزود اگر نرخ ارز در ماه رمضان امسال کاهش پیدا کند، قیمت تلفن همراه نیز روند نزولی خواهد داشت، اما ممکن است با عدم مدیریت بانک مرکزی میزان نرخ ارز به دلیل تنش‌های احتمالی افزایش بیابد که نتیجه آن نیز گران‌تر شدن قیمت تلفن همراه خواهد بود. وی در خصوص توصیه به خریداران تلفن همراه بیان کرد شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توان در زمینه قیمت تلفن همراه برآورد دقیقی داشت، از این رو به خریداران توصیه می‌شود فقط در زمانی که به موبایل احتیاج دارند آن را خریداری کنند.

همچنین بخوانید

منبع
تجارت نیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا