بانکبانک و بیمه

جشنواره مهرانه های بانک کشاورزی تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد

 

جشنواره مهرانه های باشگاه مشتریان بانک کشاورزی ویژه مشتریانی که از درگاه های پرداخت الکترونیکی بانک کشاورزی برای انجام عملیات خرید شارژ یا پرداخت قبوض استفاده می کنند ، تا روز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کشاورزی، این جشنواره  با هدف تشویق و ترغیب مشتریان به استفاده از روش های پرداخت الکترونیک در راستای حفاظت از محیط زیست از روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ مقارن با روز درختکاری آغاز شده است و تا روز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، اعضای باشگاه مشتریان بانک کشاورزی که در مدت برگزاری این جشنواره عملیات خرید شارژ یا پرداخت قبوض را از درگاه های پرداخت الکترونیکی بانک کشاورزی شامل اینترنت بانک، همراه بانک، کیوسک بانک و خودپرداز (ATM) انجام دهند ، با مصرف این امتیازات، جوایز نقدی دریافت می کنند.

این گزارش می افزاید: هر تراکنش ۱۰۰هزار ریالی شارژ در درگاه های پرداخت الکترونیکی بانک کشاورزی، ۲ امتیاز (بدون محدودیت) و هر تراکنش پرداخت قبض شرکت های خدماتی توسط این درگاه ها، ۱ امتیاز ( با محدودیت ۱۰ امتیاز در ماه) دارد و اعضای باشگاه پس از اتمام جشنواره مهرانه ها، به ازای امتیازهای خود به شرح جدول ذیل ، جوایز نقدی دریافت می کنند.

۵۰ امتیاز

۱۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی

۱۰۰ امتیاز

۲۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی

۲۵۰ امتیاز

۵۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی

۵۰۰ امتیاز

۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا