بورسبورس اوراق

بانک تجارت ۲۲۹ میلیارد تومان حجم خورد/ در گروه بانکی پنج میلیارد و ۲۵۹ میلیون سهم معامله شد

در معاملات امروزتالار حافظ، سیمان ایلام، گروه سرمایه‌گذاری امید وسیمان نی‌ریز بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  امروز در داد و ستدهای بورس‌ تهران«کگل»،«وامید»،«کچاد» و«فارس»بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل‌گذاشتند، این درحالیست که ‌امروز شاحص کل بورس تهران با افزایش جزئی۸۴ واحدی به رقم ۲۰۱هزارو ۸۹۰ واحد رسید. همچنین‌ سیمان‌غرب، سیمان کردستان و پارس سرام، نیز بیشترین زیان را در بین شرکت‌های بورسی شدند.

همچنین بخوانید

ازسویی‌ بانک تجارت بیشترین ارزش دادوستد‌ها را در بازارسهام به خود اختصاص داد. توسعه معادن و فلزات، صنعتی و معدنی گل‌گهر، سیمان فارس و خوزستان، های وب، بانک ملت، ذوب‌آهن اصفهان، پتروشیمی آبادان و فولاد مبارکه اصفهان ‌نیز بعد از«وتجارت» بیشترین ارزش معاملات در بازار را ازآن خود کردند.

در فرابورس‌گروه ‌سرمایه‌گذاری ‌میراث‌ فرهنگی، سرمایه‌گذاری‌توسعه ‌و ‌عمران‌استان‌کرمان ‌و توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان پربازده‌ترین‌ شرکت‌ها دامداری تلیسه نمونه، داروسازی آوه سینا وتوسعه فناوری اطلاعات خوارزمی  هم زیان‌ده‌ترین شرکت‌ها بودند.

 همچنین‌گروه‌های بانکی، کانه‌های فلزی و شیمیایی ‌در بین صنایع بورسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. بر این اساس، درگروه بانکی طی ۱۵۷ هزار و ۵۲۴ نوبت معاملاتی پنج میلیارد و ۲۵۹ میلیون سهم به ارزش ۳۰۶ میلیارد تومان داد و ستد شد که البته اکثر معاملات گروه بانکی مربوط به بانک تجارت می شود طی آن ۱۸۸ میلیارد تومان سهم «وتجارت» ۲۲۹ معامله شد.

photo_2019-04-16_15-45-28

photo_2019-04-16_15-45-32

 

منبع
اقتصادآنلاین - رامین‌بیات

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا