خودروصنعت، معدن، تجارت

اعلام جزییات تخفیف‌های محصولات سایپا با موعد تحویل بهمن و اسفند۹۷

گروه خودروسازی سایپا که پیش از این به مشتریان خود که موعد تحویل خودروی آنان بهمن و اسفند ۹۷ بود، وعده تخفیف ۲۰ و ۱۵ درصدی داده بود، به وعده خود عمل کرد و جزییات اعمال این تخفیف‌‌ها را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،در این طرح برای خودروهای سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۵۱ و تیبا صندوق‌دار با موعد تحویل بهمن ماه تخفیف ۲۰ درصدی درنظر گرفته شده که با صدور دعوتنامه‌های ثبت‌نام کنندگان و تکمیل وجه، این خودروها با میزان تخفیف مذکور تحویل خواهد شد.

براین اساس خودرو سایپا ۱۳۱ در بهمن‌ماه ۳۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده که با اعمال تخفیف ۲۰ درصدی، دعوتنامه این خودرو با تخفیف ۷ میلیون و ۴۲۰ هزار تومانی صادر شده است؛ ضمن این‌که، سایپا ۱۳۲ که در بهمن‌ماه ۳۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده، با تخفیف ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار تومانی به دست مشتریان خواهد رسید.

همچنین وانت سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۸ میلیون تومانی بهمن‌ماه و تخفیف ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی و تیبا صندوق‌دار نیز که ۴۰ میلیون و ۴۰ هزار تومان قیمت داشته با ۸ میلیون و ۸۰ هزار تومان تخفیف، تحویل ثبت‌نام‌کنندگان خواهد شد.

سایپا ۱۳۱ ، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۵۱ و تیبا صندوق‌دار در اسفندماه به‌ترتیب ۳۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ۳۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۴۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت داشته‌اند که با اعمال ۱۵ درصد تخفیف ویژه این ماه، با قیمت‌های ۳۱ میلیون و ۹۱۶ هزار تومان، ۳۲ میلیون و ۵۱۱ هزار تومان، ۳۴ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان و ۳۵ میلیون و ۸۰۳ هزار تومان، به مشتریان تحویل خواهند شد.

 

منبع
سايپانيوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا