بورسبورس اوراق

سود ۳ماهه «کمرجان» ۶۶ریال محقق شد

 

شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار در صورت های مالی میان دوره ای سه ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷، سود هر سهم را ۶۶ریال اعلام کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، این شرکت با سرمایه ۴۰میلیارد ریالی سود سه ماهه خود را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰درصد افزایش داد و رقم ۶۶ریال را محقق ساخت. همچنین سود عملیاتی «کمرجان» با ۱۰۵ درصد افزایش مبلغ ۲میلیارد و ۸۷۸میلیون ریال، سود خالص با ۵۱ درصد افزایش مبلغ ۲میلیارد و ۶۳۹میلیون ریال و سود انباشته در پایان دوره با افزایش ۴۰درصدی مبلغ ۷میلیارد و ۷۸۸میلیون ریال اعلام شده است.

کمرجان” در تشریح اهداف و راهبردهای آتی مدیریت در خصوص تولید و فروش محصولات طی سال مالی آینده اعلام کرد که فروش همچون گذشته ادامه دارد و با ظرفیت کامل انجام می شود. پیش بینی می شود حجم فروش حدود چهار درصد و از نظر مبلغ ۱۱درصد و تولید حدود یک درصد نسبت به سال مالی قبل رشد داشته باشد.

این شرکت براساس برآوردی که از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه داشته پیش بینی کرد نرخ خرید مواد اولیه و فروش محصولات تولیدی در سال مالی آتی نسبت به نرخ فروش سال مالی ۱۳۹۷ حدود ۱۴ درصد رشد داشته باشد.   به علاوه انتظار می رود عوامل بهای تمام شده در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ نسبت به سال مالی ۱۳۹۷ حدود ۱۲.۳درصد رشد داشته باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا