انرژی

اتمام عملیات آبرسانی به روستاهای سیل‌زده لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از اتمام عملیات آبرسانی به ۷۹۶ روستای سیل‌زده لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علیرضا کاکاوند گفت: در سیل اخیر لرستان ۷۹۶ روستا با مشکل جدی همراه بود که با تلاش شبانه‌روزی نیروهای این شرکت و همکاری بین بخشی شرکت‌های آب و فاضلاب کشور، مشکل تأمین آب شرب این روستاها در کمترین زمان ممکن رفع شد.

وی تصریح کرد: نیروهای شرکت آبفار لرستان پس از سیل اخیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن با استفاده از همه امکانات و تجهیزات توانستند مشکل آب شرب روستاها را رفع کنند و تنها در ۳ روستای شهرستان‌های پلدختر و دلفان با مشکل مواجه بودیم که مشکل این روستاها نیز رفع شد.

همچنین بخوانید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان اضافه کرد: در سیل بهار امسال ۳۰۸.۵ کیلومتر خط انتقال و ۱۱۶ ایستگاه در استان آسیب جدی دیده که از این رقم ۲۳۰ کیلومتر خط انتقال و ۸۶ ایستگاه مربوط به سیل اخیر بوده است.

کاکاوند افزود: شرکت آبفار لرستان با بکارگیری ۳۷ اکیپ عملیاتی و آبرسانی با ۳۰ تانکر سیار توانسته است ضمن وصل کردن آب این روستاها، نیازهای ضروری روستانشینان را در خصوص آب‌رسانی تأمین کند. علاوه بر این مهم تاکنون بیش از ۶۰ کامیون آب بسته‌بندی به روستاها و مناطق سیل‌زده ارسال شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان تصریح کرد: در این مدت به‌دلیل برخی مشکلات از جمله نبود راه دسترسی و برق در روستاها، از هفت دستگاه دیزل ژنراتور نیز استفاده شده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا