بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

دورهمی فعالان حوزه بلاکچین و رمزارز برای بررسی راهکارهای استفاده از ظرفیت ارزهای رمزنگاری‌شده برای کمک به سیل‌زدگان برگزار شد

 

فعالان حوزه بلاکچین و رمزارز روز دوشنبه مورخ ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ دور یکدیگر جمع شدند تا طی سلسله جلسات فشرده بتوانند از ظرفیت رمزارزها برای کمک به سیل‌زدگان کشور استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، در جلسه اول این سلسله جلسات، شرکت کنندگان به بحث و تبادل‌نظر در مورد جنبه‌های اجرایی، فنی و رسانه‌ای نحوه جمع‌آوری کمک‌های ایرانیان خارج از کشور و شهروندان سایر کشورها که می‌خواهند به افراد آسیب دیده کمک کنند، پرداختند.

با توجه به اینکه به دلیل تحریم‌ها، امکان ارسال کمک‌های نقدی به کشورمان بسیار مشکل است، استفاده از ظرفیت رمزارزها می‌تواند راهگشا باشد.

در این نشست تصمیم بر این شد که با مشخص کردن تمامی ظرفیت‌ها و توانایی‌های فعالان حوزه رمزارز و بلاکچین برای اجرایی شدن این طرح، در جلسه دوم و با همکاری کارشناسان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و موافقت مدیران این سازمان نسبت به ایجاد نقشه راه عملیاتی برای دریافت کمک‌های بین المللی از این طریق اقدام شود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا