بانکبانک و بیمه

استفاده از ظرفیت های بانک قرض الحسنه مهر ایران برای کمک به مددجویان کمیته امداد/ تقدیر فتاح از مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران

پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیدار با مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: هم افزایی و استفاده از پتانسیل های این بانک به توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کمک می کند و به دنبال تقویت این همکاری ها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، پرویز فتاح اظهارداشت: بسیاری از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در باز پرداخت اقساط خود منظم عمل می کنند و این امر به خاطر روح قرض الحسنه و عنایت خاص خداست.
وی افزود: پرداخت قرض الحسنه در قالب وام نیست بلکه بر اساس فرامین الهی «قرض» است و کسانی که قرض می گیرند تلاش می کنند این مبلغ را به شخص قرض دهنده بر گردانند.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: هرچند مبلغ تسهیلات قرض الحسنه بانک ها کم است اما همین مبلغ می تواند گره از مشکلات بسیاری از افراد جامعه بازگشایی کند و با تامین مایحتاج ضروری آنان به بهبود معیشت خانواده ها کمک کند.
وی با اشاره به تعاملات صورت گرفته میان صندوق امدادولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: این همکاری ها از همه جهت به نفع کمیته امداد و به ویژه مددجویان تحت پوشش می باشد؛ زیرا نه تنها هزینه های شعبه داری را متحمل نشدیم بلکه با استفاده از ظرفیت های بانک قرض الحسنه مهر ایران، منابع کمیته امداد در پرداخت تسهیلات نیز به ارزش دو برابر افزایش یافته است.
فتاح ادامه داد: هدف ما تقویت منابع قرض الحسنه و کمک به ترویج این سنت الهی است تا نیازمندان بیشتری از این خدمات بهره مند شوند و مردم نیز باید همکاری و هم افزایی بیشتری در تجمیع منابع قرض الحسنه کشور داشته باشند.
وی تصریح کرد: توجه به قرض الحسنه در جامعه، آثار اجتماعی، اقتصادی، خانوادگی و … زیادی به همراه دارد و جا دارد تا در این راستا از تلاش های دکتر اکبری و همکارانشان در بانک قرض الحسنه مهر ایران کمال تشکر و تقدیر را داشته باشیم.
در پایان لوح سپاسی به منظور تقدیر از تلاش های صورت گرفته در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه و کمک به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از سوی پرویز فتاح به دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اهدا شد.
در متن این لوح آمده است: « استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلاء و سربلندی آن مرهون تلاش های ارزنده مدیران کارآمد و لایق است.
خدای بزرگ را سپاسگزارم که به ما توفیق خدمت به بهترین بندگانش را در یکی از مهمترین فرازهای تاریخ عنایت نموده، چرا که به فرموده حضرت رسول اکرم (ص) «کسی که در هر صبحگاه به امور مسلمین همت نگمارد و در اندیشه کار آنان نباشد از ما نیست».
در سال ۱۳۹۷ که از سوی مقام معظم رهبری به نام “حمایت از کالای ایرانی” نام گذاری شده، با اعطای وام قرض الحسنه موجبات ایجاد اشتغال، توانمندسازی، خوداتکایی و استقلال اقتصادی خانواده های نیازمند و مورد حمایت را در عرصه خدمت به ولی نعمتان جامعه فراهم نمودید صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و برای ارج نهادن به این همکاری و تعامل اثر گذار این لوح تقدیر را تقدیم حضور می نمایم.
امید است در سال جدید که به فرموده مقام معظم رهبری به نام “رونق تولید” مزین گردید، با حمایت های مستمر جنابعالی گام موثرتری درجهت توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مددجویان این نهاد برداریم.»

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا