بورسبورس اوراق

«پخش» به دنبال کسب مجوز افزایش سرمایه

شرکت پخش البرز که در بازار دوم فرابورس با نماد «پخش» معامله می‌شود، امروز خبر ارسال گزارش توجیهی افزایش سرمایه از جانب هیات مدیره به بازرس قانونی را در تارنمای کدال درج کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سامانه کدال امروز شاهد درج خبر پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه توسط شرکت پخش البرز بود. این شرکت که نماد آن در بازار دوم فرابورس و بانماد «پخش» معامله می‌شود، امروز اعلام کرد که هیات مدیره این شرکت در مجمع عمومی فوق العاده‌ای که در تاریخ ۱۳ اسفند سال گذشته برگزار کرده، تصمیم به اعمال افزایش سرمایه ۵۸ درصدی گرفته است.

بر این اساس شرکت اعلام کرده که در نظر دارد تا سرمایه خود را از مبلغ ۶۰ میلیارد تومان به ۹۵ میلیارد تومان افزایش دهد. «پخش» بنا دارد تا افزایش سرمایه یاد شده را از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور افزایش فروش و تجهیز انبارها انجام دهد. این تصمیم پس از آن اتخاذ می‌شود که به دلیل مناسب نبودن وضعیت نقدینگی و به تبع آن ناتوانی در تامین به موقع کالا، وضعیت انبار شرکت با مشکل مواجه شده و موجودی انبار در چهار سال اخیر کاهش یافته است.

گفتنی است، هم اکنون درخواست افزایش سرمایه شرکت به همراه مستندات آن به حسابرس و بازرس قانونی ارجاع شده و در صورتی که با آن موافقت شود، در انتظار تائید سازمان بورس خواهد بود.

 

 

منبع
اقتصاد آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا