امور زیربناییراه و ساختمان

آغاز فروش زمین مسکن مهر+ قیمت

شرکت عمران پردیس با اعمال تخفیف ۳۰ درصدی اقدام به فروش عرصه واحد های مسکن مهر کرده که ارزش کل هر واحد بدون احتساب تخفیف بین ۳۱ تا ۴۸.۸ میلیون تومان است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بر اساس اعلام مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس اخیرا درباره واگذاری عرصه واحدهای مسکن مهر به متقاضیان گفته بود:‌با توجه به درخواست دولت و تصویب مجلس خوشبختانه مجوز واگذاری عرصه مساکن مهر اخذ شد. از  این رو این نوید را به مالکان خواهیم داد که عرصه‌ها با حداقل قیمت کارشناسی و به‌صورت اقساطی به آنها واگذار خواهد شد.

جاودان‌فر افزود: در فروش عرصه‌ها برای پرداخت نقدی تخفیفات مناسبی در نظر گرفته شده؛ به طوریکه متقاضیان مسکن مهر می‌توانند با پرداخت ۵۰ درصد نقد، باقیمانده را به‌صورت اقساط ۵ ساله پرداخت کنند.

همچنین بخوانید

بر این اساس در مرحله اول متقاضیان پروژه ۳۳ هزار واحدی کوزو (فار ۱۱) می‌توانند نسبت به خرید عرصه خود با شرایط اعلام شده از سوی شرکت عمران پردیس اقدام کنند. در جدولی که این شرکت آنرا منتشر کرده دو مبلغ با تخفیف ۱۵ و ۳۰ درصدی درج شده است. به‌عنوان مثال برای واحدهای زون ۴ (بلوک‌های ۴۶b4 و ۴۵b4) ارز هر مترمربع زمین ۸۹۳ هزار تومان است که با توجه به مساحت ۸۶.۶ متری ارزش کل عرصه آن (قدرالسهم عرصه هر واحد) حدود ۴۰ میلیون و ۴۵۳ هزار تومان است. با تخفیف ۱۵ درصدی هر مالک باید حدود ۳۴ میلیون و ۳۸۵ هزار تومان برای خرید عرصه مسکن مهر پرداخت کند. البته در صورت پرداخت نقدی تخفیف ۳۰ درصدی اعمال شده و مالک با واریز حدود ۲۴ میلیون تومان صاحب زمین واحد مسکن مهر خود می شود.

قیمت هر مترمربع قدرالسهم عرصه هر واحد از حدود ۷.۵ میلیون تومان آغاز و تا حدود ۹.۸ میلیون تومان است. ارزش کل عرصه هر واحد نیز از حدود ۳۱ میلیون تومان آغاز و به حدود ۴۸ میلیون و ۸۶۷ هزار تومان ختم می‌شود.

منبع
تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا