بانکبانک و بیمه

شعب ملی پلاس چه خدماتی ارائه می‌کند؟

بانک‌ها امروز تنها محلی برای انجام امور مالی نیستند، بلکه اهداف بزرگ‌تری از جمله ایجاد فضایی راحت و صمیمی، احساس امنیت و آرامش و بهره‌گیری از مدرن‌ترین تجهیزات بانکی را دنبال می‌کنند که تأثیر بسزایی بر جلب رضایت مشتریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، رویکرد اصلی طرح ملی پلاس، ایجاد بهترین ذهنیت و تجربه از بانکداری مدرن در مشتریان از طریق ارتقاء کیفیت ارتباطات و تعامل با آنان است. به رغم پیشرفت روزافزون خدمات الکترونیک، مشتریان هنوز هم برای انجام بسیاری از امور، ناگزیر به مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها و صرف مدت‌زمان زیادی در آن فضا می‌باشند.

شعب ملی پلاس، خدمات بانکی را در هر دو بخش الکترونیکی و محوری در کنار یکدیگر به شیوه‌ای مدرن به مشتریان خود ارائه می‌کند. با توجه به رویکرد اصلی این طرح سعی شده تا فرآیند پاسخگویی و شیوه ارائه خدمات به مراجعین، دکوراسیون داخلی، تجهیزات سخت‌افزاری و … نیز مطابق با این رویکرد جدید طراحی شوند.

شعب مذکور در دو بخش طراحی‌شده‌اند. بخش self Service Banking آن به صورت تمام الکترونیک و شبانه‌روزی (۷*۲۴) و بدون حضور بانکدار اداره می‌شود و مجهز به تجهیزات مدرن در حوزه بانکداری الکترونیکی است.

بخش داخلی این شعب نیز با رویکردی نوین و ساختار مدرن ضمن برخورداری از امکاناتی نظیر کافی‌شاپ. کتابخانه و اتاق برگزاری جلسات و چیدمان جدید، متفاوت با سایر شعب بوده که با بهره‌گیری از امکانات یادشده و در راستای اصل مشتری مداری کلیه خدمات بانکداری خرد را به مشتریان عرضه می‌کند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا