ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

لوح تقدیر همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری به ایرانسل رسید

ایرانسل لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» را از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی ایرانسل، شب چهارشنبه ۲۸ فروردین‌ماه، طی مراسمی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» از طرف انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به ایرانسل اهدا شد.

این لوح و تقدیرنامه براساس بررسی شاخص‌های ۱۷گانه کیفیت نظیر رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، اعلام به‌روز قیمت محصولات تولیدی از طریق وب‌سایت و رسانه‌ها، توسعه‌ شبکه خدمات نمایندگی در کل کشور و ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشترکان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان (CRM) به ایرانسل تعلق گرفته است.

همچنین بخوانید

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری پیش از این و در ۵ سال متوالی موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا