بانکبانک و بیمه

افزایش ۵۰ درصدی بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب

مشاور اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر با اشاره به برگزاری سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران با حمایت این بانک، از افزایش ۵۰ درصدی بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب خبر داد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مهدی اکرمی با اشاره به آغاز ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب در این دوره از نمایشگاه، گفت: بانک شهر به عنوان تنها بانک عامل نمایشگاه کتاب بین المللی کتاب تهران، کاربردی ترین ابزار الکترونیک را جهت سهولت در انجام امور بانکی در این نمایشگاه‌ مستقر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه همانند سال گذشته، سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت در مصلی تهران برگزار می شود، تصریح کرد: طبق توافقات انجام شده و اعلام مسئولان برگزاری نمایشگاه، ثبت نام بن کارت اساتید، هیات علمی، دانشجویان و طلاب از ۲۰ تا ۲۴ فروردین از طریق سایت www.bon.tibf.ir انجام خواهد شد.

اکرمی با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب، ادامه داد: بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب مبلغ ۱۵۰ هزار تومان است؛ که از این مقدار ۶۰ هزار تومان از طریق یارانه وزارت ارشاد و سهم مشارکت دانشجویان و طلاب ۹۰ هزار تومان خواهد بود.

مشاور اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر تصریح کرد: مبلغ بن کارت اساتید و اعضای هیئت علمی ۴۰۰هزار تومان با سهم مشارکت ۵۰ درصد یارانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ( ٢٠٠ هزارتومان سهم متقاضی و٢٠٠هزارتومان یارانه ارشاد) است و بن کارت اهالی قلم نیز مبلغ ۲۵۰هزار تومان با سهم یارانه ۱۰۰ درصدی توسط وزارت فرهنگ وارشاداسلامی تعیین شده است.

به گفته وی، بن کارت دانشجویی و اساتید از روز پنجشنبه ۲۹فروردین تا پایان زمان نمایشگاه در تمامی شعب و شهرنت های بانک شهر توزیع می شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا