بورسفرابورس

برگزاری ۱۴ دوره آموزشی تخصصی در برنامه استارز آکادمی

در کارگاه‌های آموزشی فین‌استارز پلاس ثبت‌نام کنید

برنامه‌های آموزشی فین‌استارز پلاس با عنوان «استارز آکادمی» از دوم اردیبهشت‌ماه در سالن ۴۱ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز می‌شود که استارت‌آپ‌ها و علاقه‌مندان به منظور بهره‌مندی از مباحث این دوره‌ها می‌توانند از هم‌اکنون در دوره مورد نظر خود ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از فرابورس ایران، استارز آکادمی، برنامه آموزشی و منتورینگ فین‌استارز پلاس است که امکان کسب دانش و تجربه از طریق ارتباط با بزرگان حوزه نوآوری و کارآفرینی را فراهم می‌کند.

در جریان استارزآکادمی، دوره‌های آموزشی با موضوعات و چالش‌های روز استارت‌آپ‌ها و مباحث فین‌تکی از دوشنبه تا پنجشنبه هفته آینده در سالن فین‌استارز پلاس برگزار خواهد شد.

دوره‌های آموزشی «ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها»، «کسب‌وکارها چگونه خلق ارزش می‌کنند؟»، «فین‌تک و هوش مصنوعی»، «رایان بورس و خدمات API»، «سرمایه‌پذیری هوشمند» و «فین‌تک و بلاکچین» دوشنبه دوم اردیبهشت‌ماه در استارز آکادمی برگزار می‌شود.

برنامه‌های آموزشی سه‌شنبه نیز شامل دوره‌های «اشتباهات متداول استارت‌آپ‌ها»، «نحوه تبدیل فناوری به استارت‌آپ»، «بیمه و مالیات فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌ها» و «از ایده تا جذب سرمایه استارت‌آپ‌ها» است.

همچنین استارز آکادمی در چهارشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه با برگزاری دوره‌های آموزشی «موضوعات حسابداری ویژه استارت‌آپ‌ها»، «سرمایه‌گذاری مشترک در استارت‌آپ‌ها» و «بازاریابی بهینه در استارت‌آپ» میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

آخرین روز از رویداد فین‌استارز پلاس نیز یک دوره آموزشی با موضوع «ایجاد کسب‌وکار در بستر بلاک‌چین» برگزار می‌شود که در جریان این دوره به معرفی بلاک‌چین، فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در فضای کسب‌وکارهای بلاکچینی، ارزش افزوده بلاک‌چین برای استارت‌آپ‌ها و آشنایی با مدل کسب‌وکارهای بلاکچینی پرداخته خواهد شد.

بدین ترتیب در چهار روز برگزاری فین‌استارز پلاس شاهد برگزاری ۱۴ دوره آموزشی تخصصی در استارز آکادمی خواهیم بود که نام‌نویسی در این دوره‌ها و همچنین اطلاع از اسامی مدرسان و جزئیات مباحثی که قرار است در هر دوره ارائه شود، از طریق نشانی https://finstars.ir/finstarsplus/۷  امکان‌پذیر است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا