بورسبورس اوراق

سود هر سهم «ولصنم» کاهشی بود

نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶؛

 

شرکت لیزینگ صنعت و معدن در دوره ۳ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۳۳ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۳۴ درصد کاهش داشته است.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت لیزینگ صنعت و معدن با سرمایه ۲ هزار میلیارد ریال، صورت های مالی میان دوره‌ای سه ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت لیزینگ صنعت و معدن در دوره یاد شده، مبلغ ۶۶ میلیارد و ۵۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۳ ریال سود به ازای هر سهم خود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ کاهش ۳۴ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت لیزینگ صنعت و معدن، کاهش ۹۷درصدی درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری ها و نیز افزایش ۱۵ درصدی مالیات‌ها را از عمده دلایل کاهش سود نسبت به دوره مشابه عنوان کرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۱۱۸ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

ولصنم” در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به آذر ۹۷، به صورت حسابرسی نشده، مبلغ ۹۹ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ  ۵۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا