بورسبورس اوراق

اختصاص ۲۸۰ ریال به هر سهم «ثالوند»

طی ۶ ماه صورت گرفت؛

 

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند در دوره ۶ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۲۸۰ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۲۵۴ درصد رشد داشته است.

 

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا،  شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند با سرمایه ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت های مالی میان‌دوره‌ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند در دوره یاد شده، مبلغ ۱۳۹ میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال سود خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۲۸۰ ریال سود به ازای هر سهم خود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶، افزایش ۲۵۴ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند کاهش ۵۰ درصدی بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی و همچنین شناسایی ۳۸ میلیارد ریال سایر درآمدهای غیرعملیاتی ـ درآمدهای سرمایه‌گذاری را از عمده دلایل افزایش سود نسبت به دوره مشابه عنوان کرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲۰۱ میلیارد و ۷۸۴ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت فرابورسی منظور شد.

ثالوند” در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۹ میلیارد و ۶۵۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ  ۷۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا