بانک و بیمهبیمه

حضور بیمه پاسارگاد در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

شرکت بیمه پاسارگاد در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۹) با هدف توسعه فرهنگ بیمه و ارائه هر چه بهتر خدمات ، همراه با سایر شرکت های بیمه‌ حضور فعال دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  بیمه پاسارگاد در غرفه اختصاصی این شرکت و در طول برگزاری نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه که از ۲ تا ۵ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، ضمن ارائه انواع خدمات و محصولات بیمه ای در (سالن A 31 ، غرفه ۷ ) پذیرای بازدید کنندگان گرامی خواهد بود.

گفتنی است حضور فعال بیمه پاسارگاد با دارا بودن سطح یک توانگری مالی مؤسـسات بیمه برای هفتمین سال متوالی، طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۳۹۶ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و همچنین تمدید مجوز قبولی اتکایی این شرکت از مؤسسات بیمه داخلی توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نشان از موفقیت های این شرکت در عرصه های گوناگون دارد. این شرکت با ۸۲ شعبه ، ۲۷۰۰ نماینده فعال و ۲۱۰۰۰ نماینده فروش بیمه عمر و تأمین آتیه فرصتی را برای گسترش صنعت بیمه در عرصه های داخلی و بین المللی فراهم نموده است.

همچنین بخوانید

لازم به ذکر است با گذشت بیش از یک دهه از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، این رویداد به عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه شناخته شده و با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان  و متخصصان بازار مالی مواجه شده است. از این رو، برآنیم تا آغاز دهه دوم این نمایشگاه نیز همزمان با گسترش بازدیدکنندگان و حضور کشورهای مختلف ، با شکوه تر از گذشته برگزار شود. افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن ، بالا بردن سواد مالی، ارائه توانمندی های داخلی در هر سه حوزه بورس ، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگ سازی، برپایی غرفه ویژه کودک و نوجوان ،برگزاری کارگاه های آموزشی ، همچنین فرآهم آوردن زمینه مناسب جهت تعاملات بین الملل با توجه به پیشرفت اخیر بین المللی در حوزه مالی و استقبال سرمایه گذاران خارجی به همراه فضای مذاکرات B2B، برگزاری رویداد استار تاپ حوزه مالی و …. از اهم برنامه های پیش بینی شده در این دوره از نمایشگاه می باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا