بورسبورس اوراق

داد ستد ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار

در اولین روز کاری هفته رقم خورد:

در پایان معاملات امروز شاخص کل روی عدد ۲۰۴ هزار و ۳۲۱ واحد ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز عدد ۴۰ هزار و ۷۴۷ واحد را نمایش داد. شاخص بازار اول نیز کاهش ۲۴۲ واحدی را به ثبت رساند تا به عدد ۱۵۹ هزار و ۹۹۹ واحد برسد. شاخص بازار دوم هم به ۳۹۵ هزار و ۱۷۹ واحد رسید. آیفکس نیز با ۱۶ واحد افزایش عدد ۲۴۹۴ واحد را ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، با دست به دست شدن ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار طی۳۸۷ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات امروز بورس تهران به ۱۶ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال رسید.

امروز نمادهای شپدیس، وغدیر و حکشتی به ترتیب با ۱۲۱، ۱۱۰ و ۱۰۰ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نماد های کگل، ومعادن و کچاد به ترتیب با ۱۷۷، ۱۵۲ و ۱۲۹ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی بر تدپیکس را ثبت کردند. امروز همچنین وتجارت، وبملت،خساپا، های وب و خودرو نمادهای پربیننده بودند.

در معاملات امروز گروه خودرو صدرنشین برترین گروه های صنعت بود. گروه شیمایی در جایگاه دوم این شاخص قرار گرفت و گروه بانکی نیز در رتبه سوم ایستاد.

به گزارش سنا، طی معاملات امروز نمادهای شرکت فرآورده‌های‌ نسوز پارس‌ (کفپارس۱) و سرمایه‌ گذاری‌ صنعت‌ ومعدن‌ (وصنعت۱) متوقف و در آنسو نمادهای معاملاتی شرکت معادن بافق(کبافق)، کارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان(قثابت)، سرمایه گذاری ساختمان ایران(وساخت)، گروه دارویی البرز(والبر)، مارگارین(غمارگ)، سرمایه گذاری ایران خودرو(خگستر)، تامین سرمایه نوین(تنوین)، گلوکوزان(غگل) و سیمان فارس(سفار) بازگشایی شدند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا