بورسبورس اوراق

انتشار صورت‌های مالی حسابرسی نشده سه ماهه «وهور»

 

شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در دوره سه ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۲۴ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش زیان را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور با سرمایه ۴ هزار میلیارد ریال، صورت های مالی میان دوره‌ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در دوره یاد شده، مبلغ ۵۱ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۱۳ ریال زیان به ازای هر سهم خود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش زیان داشته است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲۴۹ میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

وهور” در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به آذر ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ یک میلیارد و ۴۱۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب هیچ سودی شناسایی نکرده بود.

این شرکت فرابورسی، دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ (حسابرسی نشده) نسبت به اطلاعیه قبلی را به شرح زیر اعلام کرد:

در  گزارش سود و زیان دوره ۳ ماهه، افزایش زیان خالص نسبت به دوره مالی مشابه و پایان سال به دلیل اخذ ۵۰ میلیارد ریال هزینه های مالی بابت خرید سهام شرکت تولید نیروی برق سبز منجیل از سازمان خصوصی سازی بوده است.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت مدیریت انرژی تابان هور در دوره یاد شده، با کاهش ۵۱۸ میلیون ریال به ۳ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال رسید.

“وهور” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳ میلیارد و ۸۰۱ میلیون ریال به مبلغ معادل ۴ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت مدیریت انرژی تابان هور طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا