بورسبورس اوراقبیمه

صندوق ویژه تحریم، راهکار شرایط تحریم و مشکلات ارزی/ ارائه خدمات نو آغاز فصل جدید کاری بیمه البرز

مدیرعامل بیمه البرز خبر داد:

 

مدیر عامل بیمه البرز گفت: برای انعقاد بیمه نامه های ارزی با مشکل روبرو هستیم اما امیدواریم رویکرد بانک و بیمه مرکزی در قبال تامین ارز تغییر نکند.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، رسول تاجدار گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی در دنیا متداول است و کشورمان از این موضوع مستثنی نیست و دوازده سال پیاپی چنین رویداد مهمی را برگزار کرده است، یکی از اهداف اساسی این نمایشگاه فرهنگ سازی برای حضور و مشارکت مردم عادی و آشنایی آنها با بازارهای تخصصی است.

وی ادامه داد: هر چه تعداد مردم در فاینکس بیشتر باشد بازخورد موفقیت ما نیز بیشتر خواهد بود، البته برگزاری کارگاه های تخصصی از سوی شرکت های برگزار کننده نقش مهمی در جذب حضور آنها دارد.

تاجدار با اشاره به اینکه ارائه خدمات جدید با کیفیت اما کم ابهام در این نمایشگاه می تواند سرآغاز فصل جدید کاری گروه مالی کشور باشد، بیان کرد: بیمه البرز یک بسته جدید خدماتی که در بخش بیمه عمر است برای مشتریان خود دارد که آنها می توانند با حضور در این نمایشگاه بی واسطه با مدیران به گفتگو بپردازند و اطلاعات کسب کنند مطمئنا همه شرکت های حضور یافته خدمات جدیدی دارند که می تواند بخش جدیدی برای سال جاری باشد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت ما به هر طریقی به دنبال افزودن خدمات و تولید نیست، اظهار کرد: هیچ شرکتی از افزایش خدمات و تولید ناراحت نمی شود اما ما خدماتی به مردم و ذی نفعان ارائه می کنیم که بتوانیم ریسک مناسب آن را پوشش دهیم، بر این اساس امسال در خصوص وضعیت ارز و تحریم اقدامات مفیدی انجام داده ایم به گونه ای که شرایطی مشابه با شرایط دوران دفاع مقدس را دوباره طی می کنیم یعنی مجلس شورای اسلامی، دولت و بیمه مرکزی با تعریف صندوق ویژه تحریم و اختصاص بودجه یک میلیارد دلاری اقدامات موثری انجام خواهد داد.

مدیر عامل بیمه البرز افزود: شرکت های زیادی هستند که بیمه نامه های خود را ارزی می خواهند اما در این خصوص مشکل اصلی تامین ارز در زمان پرداخت خسارت است، اینکه در لیست بیمه مرکزی در نوبت قرار گیرد آیا نوبت آن در زمان لازم می شود یا خیر؟

تاجدار با بیان اینکه البته رویکرد مناسبی در نظر گرفته شده، گفت:  امیدواریم این رویکرد تغییری پیدا نکند تا با این شرایط بتوانیمپاسخگوی نیاز مشتریان باشیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا