بورسبورس اوراق

"برکت" تنها خریدار بود

طی فروردین ماه؛

 

گروه دارویی برکت در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۸، تنها خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و سهام هیچ شرکت بورسی را نفروخت.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، گروه دارویی برکت با سرمایه ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه دارویی برکت با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام یک شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳ هزار و ۳۵۹ میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴ هزار و ۱۱۵ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۵۵۹ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال به ۳ هزار و ۹۱۸ میلیارد و ۹۲۷ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه دارویی برکت نیز با افزایش یک هزار و ۳۶۵ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال معادل ۵ هزار و ۴۸۱ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال محاسبه شد.

گروه دارویی برکت طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۵۹ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال خریداری کرد.

برکت” در این دوره فروشنده سهام هیچ شرمت بورسی نبود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا