بورسبورس اوراق

«پترول» تنها فروشنده بود

طی فروردین ماه؛

 

گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۸، با فروش سهام چند شرکت بورسی معادل ۵۳ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال سود کسب کرد. این شرکت در این دوره خریدار سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا،  گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با سرمایه ۲۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ هزار و ۳۰۸ میلیارد و ۸۱۹ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۳ هزار و ۷۹۱ میلیارد و ۸۷۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت تغییری نداشت و ارزش بازار گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با افزایش یک هزار و ۱۲۲ میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال معادل ۱۴ هزار و ۹۱۴ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال محاسبه شد.

پترول” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۸ میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال به مبلغ ۱۱۲ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۵۳ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال سود کسب کرد .

گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه خریدار سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا