بانک و بیمهبیمه

حذف دفترچه‌ درمانی در مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی

 

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: با همکاری وزارت بهداشت دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی در مراکز درمانی طرف قرار داد با این سازمان حذف و ارائه خدمات با کارت ملی امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از فارس، مهدی درخشان درباره نوسازی بیمارستان‌های فرسوده تأمین اجتماعی گفت: ۲ بیمارستان در شهر تهران در حال بازسازی هستند که مراحل ساخت  بیمارستان هدایت نهایی شده و با تجهیز امکانات تا بهمن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: بیمارستان فیاض بخش نیز که توسط شرکت خانه سازی تأمین اجتماعی در حال تکمیل است، احتمالا در هفته تأمین اجتماعی در سال ۹۹ افتتاح خواهد شد.

همچنین بخوانید

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی بیان داشت: بیمارستان‌های قائم‌شهر و ۱۷ شهریور  در مشهد نیز در حال نوسازی هستند؛ چراکه قدمت بیش از ۷۰ سال دارند و از ۳ سال گذشته ارتقای هتلینگ بیمارستان‌های تأمین اجتماعی را اجرایی کرده‌ایم.

درخشان درباره توسعه برند میلاد در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی گفت: در شهرستان‌های بیرجند، ایلام، اهواز، مشهد و خوی بیمارستان‌هایی با برند میلاد در حال ساخت است و در تهران نیز بیمارستان بزرگ ۶۰۰ تختخوابی فوق تخصصی در جنوب تهران مراحل ابتدایی ساخت آن آغاز شده است، ولی با توجه به کمبود منابع مالی  ساخت این بیمارستان با تاخیر مواجه شده است.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ما قصد داشتیم ۵ بیمارستان بزرگ از طریق فاینانس‌های خارجی در مشهد، تبریز، شیراز، یزد و تهران بسازیم که تبادل مالی آن دچار مشکل شده است و به دنبال راه‌حل‌های دیگر هستیم و این‌که از فاینانس‌های داخلی استفاده کنیم.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در مورد حذف دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی گفت: در مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی صد درصد دفترچه‌ها حذف شده است و بیمه‌شدگان با ارائه شماره ملی و کارت ملی می‌توانند خدمات درمانی را دریافت کنند و با مراکز درمانی طرف قرارداد نیز در حال مذاکره هستیم تا دفترچه‌های درمانی نیز در آنجا حذف شود.

درخشان خاطرنشان کرد: در این خصوص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید همکاری‌های لازم را داشته باشد که به جدیت این موضوع را پیگیری‌ می‌کند و ما نیز مذاکراتی داشته‌ایم و به زودی دفترچه‌های درمانی در مراکز طرف قرارداد حذف خواهد شد.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا