بورسبورس اوراق

عرضه اولیه۱۰ درصد سهام«تاصیکو»؛ دوشنبه هفته آینده/ سهمیه هر معامله‌گر آنلاین ۷ هزار سهم

بر اساس اعلام شرکت بورس تهران،طی روز دوشنبه هفته آینده «۹ اردیبهشت ماه» تعداد دو میلیارد سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری صدر تامین به عنوان پانصد و سی و دومین شرکت پذیرفته شده در تالار حافظ عرضه اولیه خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  شرکت سرمایه گذاری صدر تامین پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش «استخراج کانه‌های فلزی» و گروه و طبقه «استخراج سایر کانه‌های فلزی» در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “تاصیکو” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

همچنین بخوانید

بر اساس این گزارش، حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و آنلاین هفت هزار سهم، کف و سقف قیمتی به ترتیب ۲۰۵ و ۲۲۰ تومان تعیین شده است. همچنین مدیر عرضه شرکت کارگزاری صبا تامین، متعهد عرضه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، متعهد خرید شرکت تامین سرمایه تامین و سقف تعهد خرید نیز ۵۰ درصد از سهام کل سهام قابل عرضه خواهد بود. گفتنی است، ورود سفارش صرفا با کد معاملاتی و در دوره زمانی و محدوده قیمتی تعیین شده جهت ثبت سفارش امکان پذیر است و ورود سفارش به صورت گروهی امکان پذیر نیست. از سویی کلیه مشتریان برخط می‌توانند با توجه به مقررات نسبت به ورود سفارش اقدام کنند.

 

منبع
اقتصاد آنلاین - رامین بیات

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا