بورسبورس اوراق

نگاهی بر پرتفوی فروردین ماه «والبر»

در کدال منتشر شد؛

گروه دارویی البرز (گروه سرمایه‌گذاری البرز) در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۸تنها خریدار سهام یک شرکت بورسی بود و سهام هیچ شرکت بورسی را واگذار نکرد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا،  گروه دارویی البرز (گروه سرمایه‌گذاری البرز) با سرمایه ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه دارویی البرز (گروه سرمایه‌گذاری البرز) با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ هزار و ۳۷۴ میلیارد و ۸۱۲ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۹ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۶۱۴ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۶۸ میلیون به ۴ هزار و ۳۷۴ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه دارویی البرز (گروه سرمایه‌گذاری البرز) نیز با افزایش ۲ هزار و ۶۴۱ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال معادل ۱۲ هزار و ۴۸۲ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال محاسبه شد.

والبر” در دوره یاد شده، فروشنده سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

گروه دارویی البرز (گروه سرمایه‌گذاری البرز) طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه خریدار سهام یک شرکت بورسی به ارزش ۶۸ میلیون ریال بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا