امور زیربناییتعاون و اشتغال

تاکید به وزارت نیرو و سازمان برنامه برای تخصیص بودجه سد نرم آب

گرگان- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به وزارت نیرو و سازمان برنامه تاکید می کنیم که منابع اعتباری برخی پروژه ها از جمله سد نرماب را به طور ویژه تامین کنند تا این سد امسال تکمیل شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، محمد شریعتمداری عصر پنج شنبه در حاشیه جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارش های خوبی در کشور داشتیم که پس از چندین سال خشکسالی اتفاق افتاد اما رنج ها و سختی هایی برای مردم ۲۶ استان کشور به ویژه در ۶ استان از جمله گلستان اتفاق افتاد و بخشی از آنان را داغدار و غصه دار کرد.

وی افزود: دولت با همکاری قوای دیگر تلاش می کنند تا آثار مخرب ناشی از سیل را مرتفع کرده تا زندگی مردم در این مناطق به ثبات برسد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: با توجه به سیل اخیر تصمیماتی در سطح ملی اتخاذ شده که استان هایی از جمله گلستان را هم تحت تاثیر قرار می دهد از این‌رو باید در استان هم تغییراتی در پروژه های اقتصاد مقاومتی ایجاد و در ستاد به تصویب برسد.

وی اضافه کرد: باید از منابع دولتی، بخش خصوصی و بانک ها برای جبران خسارت سیل استفاده و متناسب با آن پروژه هایی را برای جلوگیری از حوادث احتمالی تصویب کرد.

شریعتمداری تصریح کرد: بار دیگر به وزارت نیرو و سازمان برنامه تاکید می کنیم که منابع اعتباری برخی پروژه ها از جمله سد نرماب را به طور ویژه تامین کنند تا این سد امسال تکمیل شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا