بورسبورس کالا

نماد معاملاتی بورس کالا همچنان در مسیر صعود

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،
نماد معاملاتی بورس کالا پس از آنکه این شرکت در خصوص نوسان قیمت بیش از ۵۰ درصد قیمت شفاف سازی کرد بازگشایی شد و قیمت هر سهم آن ضمن افزایش ۱۰ درصدی قیمت به هزار و ۳۷۵ تومان رسید.

 

روزها یکی پس از دیگری می‌گذرند و رونق نسبی معاملات در بازار سهام همچنان نمادها را با افزایش قیمت مواجه می‌کند. همین امر سبب شده تا در هفته‌های اخیر ساهد توقف بسیاری از نمادها به منظور شفاف سازی و برگزارس کنفرانس در خصوص نوسان قیمت یاد شده باشیم.

در همین راستا امروز نیز اطلاعیه بورس کالا در خصوص نوسان ۵۰ درصدی قیمت بر روی تارنمای کدال درج شد. شرکت اعلام کرده است که به استناد ماده ۱۷ مکرر یک دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع می رساند کنفرانس اطلاع رسانی شرکت در تاریخ هفتم اردیبهشت ماه  برگزار شده است. مطابق با آنچه که بورس کالا در شفاف سازی خود اعلام کرده است از آنجا که طی مدت مقرر سوال یا ابهامی در سامانه کدال از سوی مخاطبان عرضه نشده، «کالا» خود به ارائه شفاف سازی پرداخته است.

بر این اساس شرکت تمامی نوسان قیمت رخ داده طی روزها و هفته‌های اخیر را  ناشی از افزایش تقاضا و تحلیل شخصی سرمایه گذاران نماد «کالا» دانسته و اعلام کرده است که تا این تاریخ تغییر با اهمیتی در صورت‌های مالی شرکت بورس کالا رخ نداده است. این شفاف سازی پس از آن رخ می‌دهد که قیمت هر سهم بورس کالا از فروردین ماه تا روز معاملاتی جاری بیش از ۵۰ درصد رشد را پشت سر گذاشته است. گفتنی است، پس از انتشار گزارش بورس کالا در خصوص رویدا یاد شده نماد شرکت بر روی تابلوی معاملات بازگشایی شد و این بازگشایی به افزایش ۱۰ درصدی قیمت هر سهم بورس کالا منجر شد.

 

منبع
اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا