بانکبانک و بیمه

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد: ارتقاء بهره وری از مولفه های اصلی موفقیت است

نشست هم اندیشی روسای دوایر اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان اصفهان با حضور مدیر عامل و معاون پشتیبانی و مهندسی بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد ، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در این نشست بر برنامه ریزی و حمایت مدیران عالی بانک برای رفع موانع تحقق بودجه های ابلاغی در استانها تاکید کرد و گفت: استفاده از قابلیت های موجود در استان ها برای ارتقاء بهره وری و سودآوری یکی از عوامل مهم در موفقیت بانک است.

ایمانی اصفهان را مهد سرداران شهید و استان ویژه و ممتازی عنوان کرد و ابراز داشت: هر استانی باید متناسب با موقعیت اقتصادی و اقلیمی، ظرفیت ها و فرصت های موجود را شناسایی و از آن به نحو شایسته استفاده کند.

همچنین بخوانید

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های کارکنان استان اصفهان، عملکرد این استان در زمینه جذب منابع، وصول مطالبات و پرداخت تسهیلات را مناسب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری نمود تا با حمایت و همراهی یکایک همکاران، تحقق برنامه ها و اهداف عالی سازمان به نحو احسن صورت گیرد.

مدیر عامل بانک خاطر نشان کرد: با تلاش بی وقفه و خالصانه همکاران در این استان علاوه بر پرداخت بالغ بر  ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال۹۷ نه تنها افزایشی در معوقات نداشتیم بلکه شاهد کاهش چشمگیر مطالبات نیز بوده ایم.

ایمانی با تاکید بر اجرای فرامین مقام معظم رهبری تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا در  سال “رونق تولید” با اعطای تسهیلات به بنگاه های تولیدی خرد و متوسط، گام های موثری در حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران داخلی برداریم.

رضا عظیمی – رئیس اداره امور شعب استان اصفهان – نیز در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان به برخی از مشکلات و موانع موجود اشاره کرد و خواستار حمایت بیش از پیش مدیران عالی بانک برای حل سریعتر مشکلات شد.

گفتنی است مدیر عامل بانک در سفر به اصفهان ضمن بازدید از روند اجرای پروژه‌های ساختمان جدید شعب جی، مسجد سید و باغبهادران اصفهان، گفت: تکریم مشتریان و ارباب رجوع همواره اولویت بانک مهر اقتصاد بوده و ساخت شعب استاندارد با همین هدف انجام می‌شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا