بورسبورس اوراق

ارزش عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام «تاصیکو» ۴۴۰ میلیاردتومان‌شد/ «فولاد»، «فارس»، «مبین» و «کگل» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند

در داد وستدهای امروز تالارحافط، پارس سویچ، تولیدی کاشی تکسرام و سیمان تهران بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، امروز درداد و ستدهای بورس تهران«فولاد»، «فارس»، «مبین» و «کگل» بیشترین تاثیر مثبت و «فارس» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل‌گذاشتند، این درحالیست که ‌امروز شاحص کل بورس تهران با افزایش ۵۶۲۳ واحدی به رقم ۲۱۴ هزار و ۸۶۷ واحد رسید. همچنین کیمیدارو، سرمایه‌گذ‌اری بهمن و کویر تایر نیز بیشترین زیان را در بین شرکت‌های بورسی شدند.

ازسویی‌ سرمایه‌گذاری صدر تامین بیشترین ارزش دادوستد‌ها را در بازارسهام به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان، بانک ملت، ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان، بانک تجارت، پالایش نفت تهران، پتروشیمی پارس و پتروشیمی فجر نیز بعد از«تاصیکو» بیشترین ارزش معاملات در بازار را ازآن خود کردند.

در فرابورس نیز ریل سیر کوثر، فرآورده‌های غذایی و قند چهار محال و بهمن دیزل،پربازده‌ترین شرکت‌ها توکا ریل، کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت و بیمه اتکایی ایرانیان نیز زیان‌ده ترین شرکت‌ها شدند.

 همچنین‌گروه‌های بانکی،شیمیایی و خودرویی‌دربین صنایع بورسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. بر این اساس،بطوریکه‌درگروه بانگی طی ۷۳ هزارو ۴۵۶نوبت معاملاتی دو میلیارد و۱۰۲ سهم به ارزش ۱۷۸ میلیارد تومان داد و ستد شد.

98

99

 

منبع
اقتصاد آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا