بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ «آنچه که اکنون وجود دارد و آنچه که در آینده به واقعیت می‌انجامد» به نمایش گذاشته شد / گزارش از کنگره جهانی موبایل

 

کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ (MWC)  با حضور بازدیدکنندگان از ۱۹۸ کشور جهان گردهمایی خود را با محوریت و شعار ارتباط هوشمند در سال ۲۰۱۹ برگزار کرد. این کنگره با شعار ارتباط هوشمند، ترکیبی قدرتمند از شبکه‌های ۵G با سرعت بالا، اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی و کلان داده را ارائه داد و توجه خود را معطوف به کاربرد فناوری‌های نوین کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، به منظور تحقق شعار ارتباط هوشمند تمرکز اصلی کنگره امسال بر سیستم‌های ارتباطی نوین، هوش مصنوعی، نسل چهام انقلاب صنعتی، محتوای جامع، نوآوری برهم زننده، صحت دیجیتال، اعتماد دیجیتال و به طور کلی نگاه به آینده دیجیتال بوده است تا مسیر حرکت فناوری‌های ارتباطی در سال‌های پیش رو را مشخص کند.

مهم‌ترین نشست‌ها و سمینارها در MWC19 پیرامون نسل پنجم فناوری‌های ارتباطی و مخابراتی ۵G و اینترنت اشیا برگزار شد و شرکت‌ها در گردهمایی امسال «آنچه که هم اکنون وجود دارد و آنچه که در آینده به واقعیت می‌انجامد» را به نمایش گذاشتند.

بر اساس نظر خبرگان صنعت، فرصت‌های پیش رو در عصر جدید ارتباط هوشمند شامل: تجارت جذاب، ارتباطات شفاف، سرگرمی در همه جا حمل‌ونقل راحت‌ و امن‌تر، زنجیره عرضه هماهنگ، سلامت و تندرستی جامع، امنیت بیشتر، آموزش‌وپرورش پیشرفته‌تر، مدیریت منابع بهتر و کنترل از راه دور ربات‌ها در زمان مناسب است.

گزارشی از کنگره جهانی موبایل شامل خلاصه مدیریتی، گزارش اصلی کنگره جهانی موبایل، پیام بازیگران صنعت در کنگره جهانی موبایل، تازه‌های کنگره جهانی موبایل و اینفوگرافیک این کنگره توسط محمود جراحی معاون سابق توسعه خدمات بنیان مستضعفان انقلاب اسلامی تدوین شده است. علاقه‌مندان می‌توانند این فایل را از طریق کلیک بر روی این لینک دانلود کنند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا