بورسبورس اوراق

گروه خودرویی ۳۳۹ میلیارد تومان حجم خورد/ «خساپا» بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،
در داد و ستدهای امروز تالارحافط، ایران مرینوس، سرمایه‌گذاری صدر تامین و سیمان فارس ‌بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از اقتصاد آنلاین،امروز درداد و ستدهای بورس تهران«تاپیکو»، «رمپنا»، «کگل» و «شپنا» بیشترین تاثیر منفی و «وبملت» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل‌گذاشتند، این درحالیست که ‌امروز شاحص کل بورس تهران با کاهش ۵۳۲ واحدی به رقم ۲۲۴ هزار و ۵۷ واحد رسید. همچنین سرمایه‌گذاری ساختمان ایران، قند ثابت خراسان و سرامیک‌های صنعتی اردکان نیز بیشترین زیان را در بین شرکت‌های بورسی شدند.

ازسویی سایپا بیشترین ارزش دادوستد‌ها را در بازارسهام به خود اختصاص داد. ذوب‌آهن‌اصفهان، ایران‌خودرو، بانک ملت، بانک‌تجارت، بانک‌پاسارگاد، سیمان‌تهران، سیمان‌فارس و خوزستان و پارس خودرو نیز بعد از«خساپا» بیشترین ارزش معاملات در بازار را از آن خود کردند.

در فرابورس نیز آسیا سیر ارس، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و افرانت نیز پربازده‌ترین شرکت‌ها و بهمن لیزینگ، سرمایه‌ گذاری مسکن شمال غرب و سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود هم زیان‌ده‌ترین شرکت‌ها شدند.

 همچنین‌گروه‌های خودرویی، بانکی وسیمانی ‌در بین صنایع بورسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. به‌طوریکه درگروه خودرویی طی ۷۷ هزارو ۶۲۴ نوبت معاملاتی یک میلیارد و ۷۹۴ میلیون سهم به ارزش ۳۳۹ میلیارد تومان داد و ستد شد.

photo_2019-05-05_15-58-47

photo_2019-05-05_15-58-50

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا