بانکبانک و بیمه

بسته ویژه مشتریان برتر بانک سامان چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

صاحبان شرکت‌ها روزانه با مسائل مالی مختلفی در کسب‌وکار خود روبه‌رو می‌شوند. بانک سامان برای مشتریان برتری که صاحب کسب‌وکار هستند، بسته‌ای ویژه با هدف تسهیل امور کسب‌وکارشان طراحی کرده است. اگر مجموع سپرده‌گذاری مشتری در این بانک بیش از سه و نیم میلیارد ریال باشد، در جمع مشتریان برتر قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک سامان، طبق گزارش بانک سامان در شماره ۱۴۱ نشریه داخلی خود، این بسته ویژه شامل خدماتی مانند تسهیلات تا سقف نیاز کسب‌وکار فرد با شرایط ویژه، خدمات مدیریت نقدینگی شامل انواع حساب‌های جاری، کوتاه مدت و دسته چک، با امکان انجام امور بانکی به صورت اینترنتی، خدمات پرسنلی شامل واریز حقوق گروهی، کارت اعتباری پرسنلی، اعتبار کارساز و سپ‌کارت و خدمات بیمه‌ای حرفه‌ای است.

 

تسهیلات

بانک سامان تسهیلاتی نیز برای اسن بسته در نظر گرفته است. برای تأمین نیازهای اعتباری حرفه و تخصص تسهیلات جامعی را تا سقف درخواستی موردنظر با بازپرداخت حداکثر یکساله و با شرایط ویژه ارائه می‌شود.

این تسهیلات با توجه به نوع کسب‌وکار و نیاز مشتری در قالب تأمین سرمایه در گردش، خرید دفتر کار و تجهیزات، انواع ضمانت‌نامه و اعتبارات اسنادی ارائه می‌شوند.

در شرایط ویژه تسهیلات، فرد می‌تواند به‌ازای سال‌هایی که مشتری برتر بانک سامان بوده، بخشی از وثایق خود را در قالب وثایق درجه سه (چک با سفته) به بانک ارائه کند.

سابقه فعالیت مشتری به‌عنوان مشتری برتر به‌صورت مستمر

درصد وثایق درجه ۳

حداقل یکسال

۱۰ درصد

حداقل دو سال

۳۰ درصد

حداقل سه سال

۴۰ درصد

مشتریان واجد شرایط تمامی مشتریان برتر صاحب شرکت هستند که همراه با بستگان درجه یک خود، مجموعه حداقل ۵۱ درصد سهام شرکت را دارا باشند یا رئیس هیات مدیره یا مدیر عامل شرکت باشند. سقف اعتبار نیز با توجه به نیاز مشتری و بر اساس ارزیابی و کارشناسی از وضعیت شرکت انجام می‌شود.

 

خدمات مدیریت نقدینگی

دسترسی راحت و سریع به حساب‌ها از طریق کانال‌های مختلف و به‌ویژه کانال‌های الکترونیکی مانند نت‌بانک و موبایل‌بانک، از مزایایی است که مشتری در بانک سامان از آن بهره‌مند می‌شود. خدماتی مانند دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های الکترونیکی پرداخت با امتیاز دریافت خدمات اعتباری، انواع حساب‌های جاری، کوتاه‌مدت، پشتیبان، دسته چک و انواع خدمات الکترونیک همچون نت‌بانک و موبایل بانک از جمله خدماتی است که در بانک سامان برای مشتریان ارائه می‌شود.

 

مزایای خدمات پرسنلی

بانک سامان مزایای نیز برای کارکنان شرکت‌هایی که واریز حقوق آنها در این بانک انجام می‌شود در نظر گرفته است. واریز حقوق گروهی، کارت اعتباری پرسنلی، اعتبار کارساز، سپ‌کارت و خدمات بیمه‌ای حرفه‌ای از جمله این خدمات است.

 

واریز حقوق گروهی

خدمت واریز حقوق گروهی به منظور تسهیل در پرداخت‌های شرکت‌ها ایجاد شده است. این خدمت کمک می‌کند که بتوان از طریق ارائه فایل، نسبت به پرداخت حقوق و سایر مزایا به کارکنان به‌صورت گروهی و یکجا اقدام کرد.

 

کارت اعتباری پرسنلی

این نوع کارت اعتباری به‌منظور خرید کالا و خدمات مورد نیاز پرسنل سازمان‌ها از تمامی کارتخوان‌های فروشگاهی و درگاه‌های اینترنتی صادر می‌شود. در صورت داشتن حداقل ۵۰ پرسنل یا با قرار گرفتن شرکت شما در زیر مجموعه بانکداری شرکتی بانک، کارکنان می‌توانند از تسهیلات کارت اعتباری تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت حداکثر سه ماهه بهره‌مند شوند.

 

 اعتبار کارساز

اعتبار کارساز جانشین مناسب برای پرداخت مساعده در شرکت با استفاده از منابع بانک است. این خدمت این امکان را به کارکنان می‌دهد تا علاوه بر حقوق ماهانه خود در شرایطی ضروری و پیش‌بینی نشده تا ۵۰ درصد حقوق دریافتی خود را از حسابشان اضافه برداشت کنند.

میزان اعتبار استفاده شده با اولین واریز به حساب، توسط بانک به صورت خودکار تسویه می‌شود و پرسنل می‌توانند دوباره تا سقف اعتبار خود از آن در مواقع لزوم استفاده کنند.

 

سپ‌کارت

کارتی است متصل به شبکه شتاب که امکان شارژ توسط سازمان یا دارنده کارت را داراست و توسط شرکت پرداخت الکترونیک سامان صادر می‌شود. با استفاده از سپ‌کارت، پرداخت‌های غیر نقدی به کارکنان به‌صورت الکترونیکی و به سرعت انجام می‌شود. این امکان وجود دارد که در هر زمانی و بدون نیاز به جمع‌آوری، کارت‌ها با مبالغ دلخواه مجدداً شارژ شوند.

مزیت اصلی سپ‌کارت، امکان استفاده از آن در بزرگترین شبکه تخفیف الکترونیک کشور است. کارکنان می‌توانند با استفاده از سپ‌کارت در مراکز و فروشگاه‌های طرف قرارداد از تخفیف تا سقف ۵۰ درصد بهره‌مند شوند.

 

خدمات بیمه‌ای حرفه‌ای

در این بخش مشتری می‌تواند از انواع بیمه‌های کسب‌وکار مرتبط با حوزه فعالیت خود استفاده کرد. این بیمه‌ها عبارت‌اند از انواع بیمه مسئولیت، باربری، آتش‌سوزی و مهندسی که با توجه به شرایط فرد در کمترین زمان ممکن و با شرایط ویژه ارائه می‌شوند.

برای دریافت بخشی از این بسته یا تمامی خدمات آن به‌طور کامل مشتری می‌تواند به شعبه اصلی خود در بانک سامان مراجعه و درخواست خود را با رئیس شعبه یا بانکدار خود مطرح کند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا