بورسبورس اوراق

یک میلیارد و۳۴۹ میلیون سهم به ارزش۲۴۰ میلیارد تومان در گروه‌ خودرویی معامله شد/«تاصیکو» بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

در داد وستدهای امروز تالارحافط، گلوکوزان،صنایع کاغذسازی کاوه ولنت ترمز ایران ‌بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، امروز درداد وستدهای بورس‌تهران«فولاد»، «فملی»، «کچاد» و «کگل» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل‌گذاشتند، این درحالیست که ‌امروز شاحص کل بورس تهران با افزایش سه هزار و ۱۴۶ واحدی به رقم ۲۱۱ هزار و ۳۴۴ واحد رسید. همچنین سیمان ایلام، سیمان قائن وجام دارو نیز بیشترین زیان را در بین شرکت‌های بورسی شدند.

از سویی سرمایه‌گذاری صدرتامین بیشترین ارزش داد و ستد‌ها را در بازارسهام به خود اختصاص داد. ذوب‌ آهن‌ اصفهان، سایپا، ایران خودرو، گروه مپنا، پارس خودرو، فولاد مبارکه اصفهان، بان تجارت، بانک ملت و  ملی صنایع مس ایران نیز بعد از«تاصیکو» بیشترین ارزش معاملات در بازار را ازآن خود کردند.

در فرابورس نیز ریل سیر پرداز، بهمن دیزل و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا پربازده‌ترین شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، شیر پاستوریزه پگاه فارس و داروسازی کاسپین تامین هم زیان‌ده‌ترین شرکت‌ها شدند.

 همچنین‌گروه‌های خودرویی، کانه‌های فلزی و شیمیایی ‌در بین صنایع بورسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. به‌طوریکه درگروه خودرویی طی ۶۵ هزارو ۴۳۰ نوبت معاملاتی یک میلیارد و ۳۴۹ میلیون سهم به ارزش ۲۴۰ میلیارد تومان داد و ستد شد.

 

منبع
اقتصادآنلاین - رامین‌بیات

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا