اقتصاد کلان

معاون اقتصادی وزیر کشور: رونق تولید با ممنوعیت واردات برندهای خارجی ممکن می شود

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشورگفت: ممنوع شدن ورود برندهای خارجی ، حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی محسوب شده و با این مهم رونق تولید محقق می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بابک دین پرست عصر پنجشنبه درحاشیه آئین بهره برداری از طرح توسعه یک واحد نساجی در قزوین در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با ممنوع شدن ورود برندها به کشور می‌توان امیدوار بود بستر خوبی برای حمایت از کالای ایرانی ورونق بیشتر تولید مهیا شده و این فرصت باید به کیفی سازی محصول و افزایش تولید منجر شود.

وی اضافه کرد: باید از ظرفیت‌های قانونی برای حفظ اشتغال کشور و فعال شدن واحدهای تولیدی استفاده شود تا بتوانیم شعار سال را محقق کنیم.

وی اظهار داشت: وزیر کشور به استانداران، فرمانداران و بخشداران تاکید کرده که اقدامات لازم را برای رونق تولید در کشور انجام دهند.

معاون امور اقتصادی وزارت کشور اظها رداشت د: در سال رونق تولید باید به گونه‌ای حرکت و برنامه ریزی کنیم تا هیچ واحد صنعتی به دلیل مشکلات ارزی، مدیریتی و یا مواد اولیه و یا موانع دولتی تعطیل نشود.

طرح توسعه واحد تولیدی دسترنج رضابافت عصر پنجشنبه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و استاندار قزوین در شهرستان آبیک به بهره برداری رسید.

این طرح با اشتغال ۲۵۰ نفر و با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در زمینه تولید انواع پلی اتیلن ترفتالات و نخ های تکسچر فعالیت دارد.

دین پرست همچنین از واحد های تولید کاربراتور، پمپ روغن و شمع خودرو و ام دی اف در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کرد از نردیک در جریان مسائل و مشکلات این واحدها قرار گرفت.

معاون اقتصادی وزارت کشور عصر امروز( پنجشنبه) در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین شرکت نیز شرکت می کند.

 

منبع
ایرنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا