بانکبانک و بیمه

توضیحات همتی در خصوص نوسان بازار ارز/ دریافت رمز پویا هزینه ندارد

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به موضوع تبدیل رمز دوم ایستای بانکی به رمز پویا تاکید کرد اجرای این طرح نبایستی به کسب و کارهای نوپا لطمه بزند و در اجرای آن هیچ هزینه‌ ای نباید به مشتریان بانکها تحمیل شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، عبدالناصر همتی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: لازم دیدم چند نکته را به مردم عزیز توضیح دهم: ۱- در قضیه تبدیل رمز دوم ایستای بانکی به رمز پویا به حوزه فناوری تاکید کردم که دقت بیشتری بکنند اجرای طرح برای تامین امنیت حساب ها، نبایستی به کسب و کارهای نوپا لطمه بزند و در اجرای آن هیچ هزینه‌ ای نباید به مشتریان بانکها تحمیل شود.

۲- این روزها با موج اخبار سیاسی، نرخ ارز، نوسانان زیادی را تجربه کرده است که الزاما اقتصادی نیست و محصول متغیرهای سیاسی است چرا که عوامل بنیادی اقتصادی در این مدت تغییرات قابل توجهی نداشته اند. لذا باتوجه به تغییرات مداوم شیب و جهت متغیرهای سیاسی، توجه مردم عزیز را به ریسک زیاد این بازار جلب می کنم.

۳- در کنار تلاش های دولت برای افزایش صادرات نفت، کنترل هزینه ها و راه های مختلف تامین منابع مالی جایگزین در بودجه، من اعتقاد راسخ دارم که اجتناب از پولی کردن کسری بودجه باید یک اصل غیرقابل مناقشه باشد و باید راه های دیگری را برای افزایش درآمدها دنبال کرد.

 

منبع
خبرآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا