بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

باشگاه دیجیتال آغاز به کار کرد

 

باشگاه دیجیتال با هدف اطلاع رسانی پویا در حوزه بانکداری الکترونیک و فناوری نوین ارتباطات و همچنین فراهم آوردن بستر تبادل و ایجاد تحولات بنیادین اطلاعات در شبکه خبری ایبِنا آغاز به کار کرد.

 

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، با توجه به اینکه ابزارهای فنآوری در حوزه های مختلف به خصوص بانکداری الکترونیک راهبردهای جدیدی را ایجاد و ساختارها را دگرگون کرده است رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه نقش پویایی ایفا کنند .

فنآوری‌های نوین در حوزه بانکی و ارتباطات اگرچه امکان انجام سهل بسیاری از امور و ارتقای قابل توجه بهره وری را فراهم آورده است، اما به نوبه خود با دگرگون ساختن بسیاری از زیرساخت‌ها  تأثیراتی عمیق بر صحنه اقتصاد کشور داشته است .

 با توجه به اینکه سرعت و وسعت دامنه تحولات، جذابیت، تنوع و تاثیر قابل توجه ابزارهای نوین در این بخش نیازمند نگاه ویژه و خاص در این زمینه است شبکه خبری ایبِنا قصد دارد با برگزاری میزگردها و مصاحبه های تخصصی، گام جدیدی را برای ارتقای سطح علمی و خبری در این بخش بردارد لذا در همین زمینه اتاق فکری متشکل از دست اندکاران و نخبگان این حوزه تشکیل تا بر اساس رهنمودهای آن گام های جدیدی را در حوزه اطلاع رسانی بانکداری الکترونیک و فناوری اطلاعات بردارد.

اهداف راه اندازی کلوب دیجیتال

۱٫      جریان سازی و ایجاد بستر مناسب جهت تولید و توسعه محتوا در حوزه بانکداری الکترونیک و فناوری اطلاعات

۲٫      ایجاد جایگاهی برای عرضه و ارزیابی سیاست‌های مربوط به این حوزه

۳٫      فراهم کردن فضای علمی و هم افزایی میان سیاست گذاران و دریافت کنندگان خدمات

۴٫      بستر سازی و فراهم نمودن زمینه‌ی لازم جهت  تصمیم گیری مناسب در این حوزه

۵٫      ایجاد بستر  مناسب گفت وگو ارتباط و تعامل میان فعالان به منظور بالا بردن سطح کیفی محصولات تولید شده در داخل کشور

شبکه خبری ایبِنا از مسولان، سیاست‌گذاران، دست‌اندکاران حوزه بانکداری الکترونیک و فناوری اطلاعات و همچنین رسانه‌های فعال در این حوزه دعوت می‌کند تا در این مسیر همراه رسانه مرجع نظام بانکی باشند.

 

 

منبع
ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا