بانکبانک و بیمه

رونمایی از طرح اندوخته بانوان مهر ایران بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف ارزش‌آفرینی بیشتر برای جامعه زنان کشور و توانمندسازی بانوان خانه دار و کارآفرین محصولی جدید با عنوان «اندوخته بانوان مهر ایران» ارائه کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش ‌ایبِنا، بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف ارزش‌آفرینی بیشتر برای جامعه زنان کشور و توانمندسازی بانوان خانه دار و کارآفرین و به منظور ارائه خدمات بانکی متناسب با این قشر، اقدام به اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب محصولی جدید با عنوان “اندوخته بانوان مهر ایران” نموده است.

در این طرح متقاضیان علاوه بر توسعه فضای کسب و کار خود، می توانند در ارتقای سطح رفاه خانواده هایشان نیز موثر واقع گردند.

مخاطبین طرح

جامعه هدف در این طرح کلیه بانوانی هستند که متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه می باشند و از طریق افتتاح حساب و و واریز مبالغی بصورت مستمر ماهیانه به منظور ایجاد پس انداز مطابق با شرایط و ضوابط اعلامی، علاوه بر استفاده از خدمات بانک، از تسهیلات قرض الحسنه بهره مند می گردند.

مزایای طرح

بر این اساس مزایای طرح شامل، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه زنجیره ای طی ۴ مرحله جمعاً به میزان ۴۱میلیون تومان در راستای رفع نیازها و احتیاجات ضروری بانوان، امکان پس انداز مبالغ خرد و برنامه ریزی جهت استفاده از تسهیلات قرض الحسنه، ایجاد انگیزه در بانوان جهت اشتغال و کارآفرینی و افزایش سلامت روانی خانواده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا