بورسبورس اوراق

گروه خودرویی ۲۱۲ میلیارد تومان حجم خورد/«خودرو» بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

در داد وستدهای امروز تالار حافط، درخشان تهران، گروه صنعتی بوتان و موتوژن ‌بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  امروز درداد وستدهای بورس‌تهران«فولاد»، «شپنا»، «فملی» و «شتران» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل‌گذاشتند، این درحالیست که ‌امروز شاحص کل بورس تهران با افزایش ۳۶۸۲ واحدی به رقم ۲۰۷ هزار و ۷۵۱ واحد رسید. همچنین سیمان دورود، سیمان فارس و خوزستان و سیمان تهران نیز بیشترین زیان را در بین شرکت‌های بورسی شدند.

ازسویی ایران خودرو بیشترین ارزش داد و ستد‌ها را در بازارسهام به خود اختصاص داد. زامیاد، سرمایه‌گذاری صدر تامین، سایپا، ذوب‌آهن‌اصفهان، سیمان‌تهران، پارس‌خودرو، بانک اقتصاد نوین، بانک تجارت و بانک ملت نیز بعد از«خودرو» بیشترین ارزش معاملات در بازار را ازآن خود کردند.

در فرابورس نیز افرانت، شیر پاستوریزه پگاه فارس و فرآوری زغال سنگ پرورده طبس پربازده‌ترین شرکت‌ها و بانک دی، سنگ آهن گهر زمین و تولید برق عسلویه مپنا هم زیان‌ده‌ترین شرکت‌ها شدند.

 همچنین‌ گروه‌های خودرویی، بانکی و فلزات اساسی ‌در بین صنایع بورسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. به‌ طوریکه درگروه خودرویی طی ۶۶ هزار و ۲۱۵ نوبت معاملاتی یک میلیارد و ۲۷۶ میلیون سهم به ارزش ۲۱۲ میلیارد تومان داد و ستد شد.

147

148

 

منبع
اقتصادآنلاین - رامین‌بیات

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا