بورسبورس اوراق

«چکاوه» دلیل رشد قیمت سهام را ناشی از شرایط بازار سهام دانست

نماد معاملاتی «چکاوه» که به شرکت صنایع کاغذ سازی کاوه تعلق دارد امروز اعلام کرده است که نوسان بیش از ۵۰ درصد قیمت سهام این شرکت دلیلی جز تغییرات شرایط اقتصاد کلان و افزایش رونق در بازار سهام نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،   به دنبال نوسان قیمت‌های رخ داده در بازار سهام که طی هفته‌های اخیر قیمت بسیاری از نمادهای بورسی و فرابورسی را دستخوش جهش‌های عمده کرد، بسیاری از شرکت ها ملزم به ارائه شفاف سازی و برگزاری کنفرانس‌های اطلاع رسانی شدند.«چکاوه» نیز یکی از شرکت‌هایی است که طی این مدت به دلیل نوسان بیش از ۵۰ درصد قیمت متوقف شده است. این نماد که به شرکت صنایع کاغذ سازی کاوه تعلق دارد امروز اعلام کرده است که پیرو ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی منتشر شده در سامانه کدال در روزهای اخیر و به استناد ماده ۱۷ مکرر یک دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران کنفراس اطلاع رسانی را در روز گذشته برگزار کرده است.

در نامه این کنفرانس که توسط شرکت بر روی تارنمای درج شده است اعلام شده که نوسانات اخیر قیمت سهام ناشی از متغیرهای اقتصاد کلان و شرایط موجود در بازار سرمایه بوده و تغییر با اهمیتی تا این لحظه در عملکرد مالی شرکت و شرایط ادامه فعالیت آن رخ نداده است.

شرکت پس از آن ملزم به ارائه شفاف سازی شد که قیمت سهام آن از روزهای ابتدایی ماه جاری تاکنون بیش از ۵۰ درصد تغییر کرده است و قیمت آن را از حدود ۳۵۰ تومان به بیش از ۵۴۰ تومان رسانده است.

 

 

منبع
اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا