بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

فرادیس البرز در راستای مسئولیت اجتماعی، بیش از ۷۰۰ قطعه فرش به مناطق سیل‌زده ارسال کرد

 

صندوق خیریه عرفان وابسته به شرکت فرادیس البرز، در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت، ۷۴۴ قطعه فرش به مناطق سیل‌زده استان لرستان اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، در پی تمایل کارکنان این شرکت برای کمک به هموطنان مناطق سیل‌زده، صندوق خیریه عرفان به عنوان صندوق خیریه کارکنان شرکت داده ورزی فرادیس البرز، فراخوانی جهت جمع آوری کمک‌های مالی منتشر کرد.

در ادامه و با بررسی‌ها و نیازسنجی‌های انجام شده در مناطق سیل‌زده، در مجموع با مبالغ جمع‌آوری‌شده توسط کارکنان و هیات مدیره این شرکت، ۷۴۴ قطعه فرش ۶ متری تهیه و به مناطق سیل‌زده استان لرستان ارسال شدند.

صندوق خیریه عرفان با مشارکت و همکاری کارکنان شرکت فرادیس البرز تاسیس شده و مبالغ اهدایی هرماه توسط کارکنان به این صندوق واریز و صرف امور خیریه نظیر مدرسه‌سازی، تجهیز مراکز آموزشی و بهداشتی در مناطق محروم می‌شود.

هفته گذشته نیز نوذر صوفی‌لو، مدیرعامل فرادیس البرز به‌عنوان نماینده کارکنان شرکت با حضور خود در همایش ملی خیرین مدرسه‌ساز، هزینه ساخت یک باب مدرسه سه کلاسه در روستای قنات‌آباد استان لرستان را از سوی صندوق خیریه عرفان اعلام کرده بود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا