بورسبورس اوراق

کارگزاری بورس بیمه ایران خوش درخشید/ارتقاء ۳۰ واحدی در رقابتی تنگاتنگ

در جدیدترین رتبه بندی کانون کارگزارن بورس اوراق بهادار، کارگزاری بورس بیمه ایران رتبه اول رشد ارزش معاملات در بورس تهران را به خود اختصاص داد.

 

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی کارگزاری بورس بیمه ایران، هر ماه کانون کارگزارن بورس اوراق بهادار اقدام انتشار گزارش و رتبه بندی کارگزای های فعال در بازار سرمایه می نماید. از این رو مطابق با گزارش فروردین ماه این کانون، رتبه اول رشد ارزش معاملات در بورس تهران به کارگزاری بورس بیمه ایران اختصاص یافت.

دیگر نکته قابل توجه این گزارش، جهش تحسین برانگیز رتبه کارگزاری بورس بیمه ایران در بخش اوراق به ٢۴ در بین ١٠۵ شرکت کارگزاری فعال در صنعت است. این در حالیست که در زمان مشابه در سال گذشته رتبه شرکت ۶۷ و در اسفند ۹۷ برابر با ۳۷ بوده است.

البته گفتنی است رتبه تجمعی این کارگزاری در تمام بخش های فعالیتی از جمله، بورس و فرابورس، کالا، بورس انرژی و آتی و اختیار معامله ۲۹ است که این رتبه نیز دستخوش تغییرات مثبت قابل توجهی نسبت به دوره های پیش شده است به نحوی که رتبه تجمعی شرکت در مدت مشابه سال گذشته برابر با ۷۱ و در اسفند ماه ۹۷ برابر با ۵۴ گزارش شده بود.

کارگزاری بورس بیمه ایران خوش درخشید از این رو به نظر می رسد فعالیت ها و اقدامات جدیدی در این شرکت به انجام رسیده که از مهم ترین دلایل این پیشرفت می توان به تلاش و پشتکار مدیران و پرسنل کارگزاری در راستای رسیدن به اهداف شرکت، توجه به امور توسعه ای از جمله افزایش شعب در سایر شهرها و گسترش تعداد نمایندگی ها ، برگزاری دوره های آموزشی، حضور در نمایشگاه های تخصصی، انتشار تحلیل های به روز و بولتن‌های هفتگی اشاره کرد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا