بانکبانک و بیمه

امکان شارژ آنی کارت های هدیه در پیشخوان های شهرنت

 

مدیر امور بازاریابی بانک شهربا اشاره به اهمیت صدور کارت هدیه در پیشخوان های شهرنت و تامین نیاز مشتریان، گفت: به منظور کاهش هزینه ها و با توجه به مشکلات موجود کشور در خصوص واردات بدنه کارت خام، امکان شارژآنی کارت های هدیه در پیشخوان های شهرنت فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک شهر، بهروز شادفر با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به بروز برخی مشکلات و موانع مربوط به تأمین و واردات بدنه کارت خام و ریبون رنگی‏‏ و سیاه و سفید در بازار فعلی کشور و همچنین افزایش قیمت ملزومات آن، بانک شهر این امکان را فراهم کرده است تا شهروندان در پیشخوان های شهرنت این بانک، از سرویس”شارژ آنی کارت های هدیه از پیش چاپ شده” بهره برداری کنند.
وی افزود: در شیوه جدید صدورکارت هدیه از طریق دستگاه ها در محل پیشخوان های شهرنت همه کارت های هدیه با طرح های مختلف از پیش، در خزانه مرکزی بانک چاپ و شخصی سازی شده و به همراه رمز عبور مربوطه (بدون مبلغ) در پاکت مخصوص قرار گرفته و درسطح شهرنت ها توزیع می شود.
شادفر خاطر نشان کرد: به هنگام انجام تراکنش خرید کارت هدیه توسط مشتری از طریق این دستگاه ها، امکان درج شماره کارت هدیه با طرح موردنظر و شارژ آنی کارت ، به میزان مبلغ دلخواه و یا مبلغ ثابت (حداقل ۵۰۰ هزار ریال و حداکثر ۵ میلیون ریال) از طریق دستگاه های مذکور میسر می شود.
مدیر امور بازاریابی در خصوص کارمزد دریافتی این کارت ها نیز اظهار کرد: کارمزد مربوط به صدورکارت هدیه به این شیوه برای تمامی مبالغ برابر با ۲۳ هزار ریال است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا