بانکبانک و بیمه

نسبت رشد منابع بانک قرض الحسنه مهرایران نشان دهنده استقبال مردم است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار داشت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه این بانک، گره گشای نیازهای مردم استان است و نسبت رشد منابع آن به ویژه در دو سال اخیر، استقبال مردم از خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، احمدی، عملکرد بانک قرض الحسنه مهرایران در حوزه های مشتری مداری، تکریم ارباب رجوع و تسریع در پرداخت تسهیلات را رضایت بخش دانست و گفت: این بانک با تسریع در پرداخت تسهیلات کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد برکت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر مشتریان خود، بانک خوش نام کشور است و اخذ گواهی نامه سازمان برتر در صیانت از حقوق شهروندی، عفاف و حجاب توسط مدیریت شعب استان کهگیلویه و بویراحمد نیز بر این امر استناد می کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با استقبال از تمدید تفاهم نامه های سازمان های حمایتی خواستار ادامه روند همکاری کارکنان این بانک در استان شد و ابراز امیدواری کرد که تسهیلات اشتغال زایی بانک قرض الحسنه مهرایران، راه حل برون رفت از وضعیت بیکاری استان را رقم زند.
در ادامه این نشست، عیسی امامی نیز بیان داشت: منابع قرض الحسنه بانک در استان کهگیلویه و بویراحمد بالاترین نسبت رشد را دارد و این امرعلاقه مردم به سبد محصولات بانک قرض الحسنه مهرایران را نشان می دهد.
وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران با تدوین و اجرای طرح همیاران مهر، منابع جمع آوری شده در این طرح را در قالب تسهیلات قرض الحسنه به جامعه هدف پرداخت می کند.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: در این طرح، بانک نقش واسطه بین خیرین گرانقدر ونیازمندان عزیز ایفا می کند و امیدواریم در آینده ای نه چندان دور هیچ نیازمندی برای دریافت تسهیلات به سازمان های حمایتی مراجعه نکند.
شایان ذکر است، در این نشست الماس مجیدی، مدیر شعب استان کهگیلویه و بویراحمد و احسان غلامی، معاون مطالعات و برنامه ریزی اداره سازمان و برنامه ریزی نیز حضور داشتند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا