خودروصنعت، معدن، تجارت

امکان به کارگیری ربات در ثبت نام محصولات ایران خودرو وجود ندارد

ایران خودرو با به کارگیری به روزترین برنامه ضد ربات (captcha) در مراحل مختلف ثبت نام امنیت کاربران را به حداکثر رسانده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم، استفاده از به روزترین نرم افزار تشخیص ربات از انسان (captcha) سبب به تقریبا صفر رسیدن امکان به کارگیری ربات شده است. این نرم افزار به منظور افزایش امنیت کاربران در سیستم فروش محصولات ایران خودرو استفاده می شود.

برمبنای این گزارش،‌ برخلاف ادعای برخی افراد،‌ با اجرای نرم افزارهای امنیتی، ورود ربات در فرآیند ثبت نام مشتریان، دست کم در سیستم فروش گروه صنعتی ایران خودرو، امکانپذیر نیست.

درحال حاضر فرآیند فروش روزانه محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به دلیل کثرت مراجعین به سایت فروش از سویی و محدودیت عرضه محصول، در مدت زمان کوتاهی تکمیل می شود. در کسری از ثانیه چندین هزار نفر در صف انتظار ثبت نام قرار دارند که یقینا به دلیل محدودیت در تعداد خودروهای قابل عرضه تعداد کمی از متقاضیان موفق به ثبت نام می شوند.

این گزارش می افزاید، تمامی مراحل مختلف ثبت نام اینترنتی محصولات ایران خودرو با درصد اطمینان بالا درحال کنترل شدن است و مشتریان هیچ نگرانی از ورود ابزارهای ربات و سوءاستفاده نداشته باشند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا