بورسبورس اوراق

افزایش قیمت در نماد «ثاصفا» متاثر از تغییر عملکرد مالی شرکت نبوده است

شرکت ساختمان اصفهان که در روزهای اخیر به دلیل نوسان بیش از ۶۰ درصد قیمت متوقف شده بود، در اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس خود که در تارنمای کدال درج کرده بود اعلام کرده است که تغییر با اهمیتی در عملکرد مالی شرکت رخ نداده است.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرکت ساختمان اصفهان که در روزهای اخیر به دلیل نوسان بیش از ۶۰ درصد قیمت متوقف شده بود، اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس را بر روی تارنمای کدال درج کرد. این شرکت که نماد معاملاتی آن در بازار پایه ب فرابورس با نماد «ثاصفا» معامله می‌شود، در شرح دلایل افزایش قیمت سهام این شرکت اعلام کرده است که به دلیل عدم دریافت سوال از سوی کاربران سامانه تدان سوالی برای پاسخگویی از سوی شرکت وجود نداشته است.

بر این اساس شرکت اعلام کرده است که تا تاریخ برگزاری کنفرانس هیچ گونه تغییر با اهمیتی در عملکرد شرکت که منجر به بروز تغییرات در صورت‌های مالی «ثاصفا» شود، رخ نداده است. از این رو افزایش قیمت سهام شرکت در روزهای اخیر دلیل بنیادی نداشته و به نظر می رسد که صرفا اقبال سرمایه گذاران به نماد شرکت موجب رشد قیمت سهام آن شده است.

آخرین تاریخ ارائه صورت‌های مالی شرکت مربوط به شش ماه منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۹۷ بوده و در صورت بروز تغییرات

احتراما، با عنایت به توقف نماد معاملاتی شرکت ساختمان اصفهان (سهامی عام) نماد (ثاصفا) به مراتب مطابق ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس، به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

گفتنی است، توقف این نماد پس از آن صورت گرفت که در روزهای اخیز قیمت سهام این شرکت از حدود ۴۴۰ تومان به ۶۸۲ تومان افزایش پیدا کرد.

 

منبع
اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا