بورسبورس اوراق

سود ۱۸ریالی برای هرسهم «ثاژن»

 

شرکت سخت آژند در صورت های مالی ۱۲ماهه خود از سود ۱۸ریالی برای هرسهم خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت سخت آژند در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۷ سود هرسهم را ۱۸ریال اعلام کرد.

این شرکت سود عملیاتی را ۴۰میلیارد ریال، سود خالص را ۷میلیارد و ۱۳۳میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را ۱۸۴میلیارد ریال اعلام کرده است.

«ثاژن» در گزارش منتشر شده خود از افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی خبر داده است که این اقدام در جهت اصلاح ساختار مالی شرکت است. این شرکت با سرمایه ۴۰۰میلیارد ریالی قرار است افزایش سرمایه را به منظور اصلاح ساختار مالی عملیاتی کند.

«ثاژن» در نظر دارد این افزایش سرمایه را تا پایان دوره مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ عملیاتی کند اما محل تامین این افزایش سرمایه مشخص نیست.

این شرکت در حال حاضر ۱۰پروژه را در دست احداث دارد که سه پروژه آن تکمیل شده است. یکی از این پروژه ها پروژه ونوش است، دیگری آژند دیلمان و سومی مغازه تجاری رشت است که ۱۰۰درصد پیشرفت داشته است.

لازم به ذکر است؛ بهای تمام شده زمین ونوش و زمین مسکونی چابکسر که در دوره مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۷ به فروش رسیده است به ترتیب بالغ بر ۲۷میلیارد و ۸۶میلیون ریال و ۸میلیارد و ۵۹۵میلیون ریال بوده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا